25 yaşındayım. Önceden çok isterdim çalışmayı ve kısa süreli çalıştım ama son birkaç senedir içimde hiç çalışma isteği yok?

Kısa süreli çalışmıştım bi yerlerde önceden ama artık kendimi iş görüşmelerine gitmeye zorlasam da çalışmam gerektiğini bilsem de mental olarak aşırı yorgun ve tükenmiş hissediyorum son birkaç senedir. İş görüşmelerine bile gitmiyorum çoğunlukla (çağırsalar da). Ne yapacağım bu geçer mi?

25 yaşındayım. Önceden çok isterdim çalışmayı ve kısa süreli çalıştım ama son birkaç senedir içimde hiç çalışma isteği yok?
Cevapla