Eski sevgilimin kardeşine istek atsam yaptığım hoş olur mu?

Eski sevgilimin kardeşine istek atsam bu yaptığım hoş olur mu 3 yıl önce sosyal medyada tanışmıştık konuştuk ama bulusamadık güvenimi sarsınca buluşma işide yattı doğal olarak 3 yıldır o kadar etkilediki beni kimseden hoşlanamiyorum hayatıma kimseyi almadım o geçen yaz bi kızla olmuş ama şimdi ne durumda bilmiyorum bu yaptığım şey iyi bişey olur mu sizce benim açımdan bu dediğim kişi beni tanımıyor ama eğer ona gösterirse fotomu falan eskisi tanıyabilir hiç olmadı sesimden tanır olurda kardeşiyle ilerletirsek bi gün napsam bilmiyorum ona karşı nefret var içimde zaten her yerden engellemistim numaramı değiştirdim bi zaman sonra oda değiştirmiş hiçbir şekilde konuşmuyoruz birbirimizde ekli değiliz
Eski sevgilimin kardeşine istek atsam yaptığım hoş olur mu?
Cevapla