AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Nedeni açık değil mi sence uzak dur ondan 🙄
Uzak durabileceğim biri değil yönetici
Sen ne anlamda dediğimi gayet iyi biliyorsun. Yönetici diye kızlara sevgili olması açık biri değil anlatabiliyor muyum
Davranmamalilar ama bu kadar yakin yanlis cunku.
Di mi bir de yönetici
Amacını sen biliyorsundur ancak detaylar önemlidir. Detayları bilmeden bir şey diyemeyiz
Nasıl yani detay derken ne diyeyim
İstersen yazabilirsin
Yatağa atmak için
O olmayacak belli bir şey
gerçektende kibar olabilir
Gerçekten de gerçekte sinirli ve gergin birisi kendisi. Hata istemez yapanı affetmez vs. Yanında arkadaşım çalışıyor (erkek) onu çok tersliyormuş kızıyor ediyormuş mesela.
Frekanslar uyuşuyordur
Nasıl yani
Evli ama mutlu deildir senle konuşurken heyecan yapıyordur bide sen heralde çok samimi konuşuyorsun ondan olabilir
Samimi gibi değil ya ben iletişime geçmeden önce de gözü hep üstümdeydi benim
Bence uzak dur niyeti farklı olabilir
Nasıl yani farklı derken
Yani heves alıp sonra bay bay çeker umut verir ayrilcam karımdan da falan da fasa fiso
Tadına bakmak istiyordur
Öyle bir şey olamaz
Neden olmasın
nasıl bir ilgi?
Farklı davranıyor bana karşı
farklıyı tarif etmeni bekledim
Gözü her yerde üstümde bana karşı çok iyi çok nazik çok kibar benimle konuşurken sesi bile inceliyor yüzüme yakın dururken bakamıyor hatta utanıyor birkaç defa bir şey rica etmiştim ikiletmeden hemen yaptı falan
umarım art niyet yoktur. anlamadım tam olarak niyetini
Ben de anlamadım niye böyle davranıyor ısrarla
hayırlısı
Hoşlanmıştır ondan
Evli ama
Evli olması hoşlanmasına engel mi?
Evet iğrenç geliyor
Senden mi hoşlanıyor bu evli bay
Bana böyle davranıyor evet hoşlanıyor gibi mi geldi size ben anlamıyorum amacı ne
Hoşlanıyor işte ilgi gösteriyor
Herkesin içinde falan bakıyor ediyor kendine nasıl yakıştırıyor bunu anlamıyorum
Neden ki?
Evli olduğu için işte eşine hiç mi saygı duymuyor mesela ben çok şaşırdım bu hareketlerini fark edince
Sen bunu farkettiysen sen de hoşlanmışsın işte. Eşini karıştırmıyor demek bu tür olaylara. Çapkınlık bunun adı
Kendini fark ettirmek için her şeyi yaptı zaten ben yok artık demeye başladım ayrıca hoşlanmıyorum iğrenç geliyor gördüğüm yerde kaçmaya çalışıyorum ondan ama o inadına olduğum yerlere geliyor
Kafaya takmış seni
Öyle gibi ama bir şey olmayacağı halde niye böyle yapıyor anlamıyorum
Belki elde edecek seni küm bilir
Hocam bizim iş yeri o gibi şeyler için ortamın olduğu bir yer değil
İş yerini düşünme belki gel bir kahve içelim dese. Napıcaksın
Yok işte onu diyecek gibi bir ortam da değil çalıştığımız yer herkes işine odaklı. Hani düşünün çok yoğun stresli çalışıldığı halde bu adam böyle davranıyor. Çok sinirli stresli olabilir iş yüzünden gergin olabilir ama o bana hiç sinirlenmedi mesela benim yanımda hep gülüyor ediyor mutlu çok cana yakın sevecen davranıyor.
İşte diyorum ya senden hoşlanmış. Elde eder seni bence
Beni tanımadan nasıl emin konuşabiliyorsunuz böyle mesela?
Seni tanımakla ilgisi yok ki. Bir kere bu soruyu sormuşsun demekki aklına düşmüş. Adamın ilgisinden rahatsız olabilirsin ama bu ilgi hoşuna da gidiyor ki çok doğal. Yargılamak değildi amacım bu arada
Hocam yazdınız ettiniz o kadar teşekkür ederim sağ olun. Benim de hayatımda ilk kez başıma geliyor bu durum. Bana biri böyle bir şey yaşayacaksın dese git işine boş yapma derim. Hani bu duruma öyle şaşırıyorum yani. Ama adam bana öyle bir davranıyor ki ne dese tamam dedirtecek sanki. Bilmiyorum erkekler böyle şeyleri iyi mi biliyor ya da kendinden küçükleri çantada keklik gibi mi görüyor. Hatta işte insanlar abi diyor genellikle ona. Ben de ilk önce bey diyordum sonra abi demeye başladım samimiyetten bu adam inadına bena gördüğü yerde bakmaya süzmeye kesmeye başladı. Beni göremediğinde gün içinde olduğum yerlere gelip kendini belli etmeye başladı. Ya şöyle söyleyeyim ben onu görmüyorsam hani önüme önüme geliyor o şekilde önümden geçip gidiyor falan öyle anlatayım size durumu. Ben onun böyle olduğunu fark etmediğim zamanlarda böyle düşünmediğim zamanlarda iki kez bir şey rica etmiştim ikisini de direkt yaptı. Hatta birini 24 saat geçmeden yaptı. Bir şey söylerken sadece gözlerime bakıyor hiç yorum yapmadan dinliyor böyle farklı bakıyor ama normal değil. İşteki tüm kadın-erkek herkese karşı iyidir kötü değildir. Herkes sever eder onu ama bana karşı farklı davranıyor insan hisseder ya onu. Benimle konuşurken çok nazik çok kibar sesi bile ince çıkıyor. Bir gün benden bir şey istedi kocaman adamın karşımda utandığını gördüm. Gerçekten utandı yüzüme bakamadı mesela. Ama uzak mesafedeyken bakabiliyor gözlerini kaçırmadan ve o Bakışlarında bir şey var. Toplum içinde olalım, gözlerinin hep üzerimde olduğunu fark ettim mesela. Örnek veriyorum ben ofise doğru giderken aramızda mesafe olsa bile bayağı mesafe bu arada gözlerinin bende olduğunu fark etmiştim bir gün ve bunu arkadaşlarının yanında yapıyor. Gözünü kaçırmıyor başka yere bakmıyor falan. Şaşırdığım şey bu işte. Niye böyle davranıyor bilmiyorum çünkü bir yere varmayacak bu durum.
Zaman bakalım kimi haklı çıkartıcak
İşten çıkmayı düşünüyorum
Saçmalama.
Niye ki
Böyle bir nedenle ayrılma sakın. Ne iş yapıyosun
Özel sektör kurumsal firmadayız. Aslında işimi ve çalışma arkadaşlarımı seviyorum ama çıkmayı düşünüyorumPeki sizce ayrılıp bir süre sonra tekrar girsem mantıklı mı belki o kadar süre sonra böyle davranmaz
E ayrılırsan alacaklar mı seni yine
Öyle bir ihtimal var evet geri girebilirim. Bu şekilde çalışamıyorum çünkü belki uzaklaşırsam iyi gelir. O da bırakır tekrar girdiğimde bakmayı umarım diye düşünüyorum ben tabii. Evli erkekler bu kadar takıntılı değildir di mi? Ben bilmiyorum da ben mi s*lağım diye sorguluyorum bazen.
Gidip gelirsen daha da saplantı yapmasın sana
O ne demek anlamadım ben unutur diye düşünüyordum
Unutmazsa ya?
Bizim işte kızlar çok süslü çok bakımlıdır ekstra güzel olmak için uğraşırlar. İş yerinde bakmak isterse başka bir sürü kadın da var. O kadar kadının içinde ben makyaj bile yapmıyordum niye bakıyor ediyor diye sorguluyordum mesela onu. Ama araya 7-8 ay girerse göz görmeyince unutur o iş stresinden diye düşünüyorum. Unutmayacak kadar takıntı yapamaz bence evli birisi başkasını. Yapabilir mi diyorsunuz?
Ben yapabilir diyorum
Ya ben biraz da onun alanından uzaklaşmak için istiyorum bunu en çok. Çünkü o iş yerinde kıdemli iş yeri onun çöplüğü gibi bir yer. Bakışlarını görünce de kendimi kötü hissediyorum normal olarak bakmıyor gibi geliyor. Bir erkek arkadaşıma söylemiştim bu durumu bana kanka bu bakış afedersin ama a*mış ama belli etmek istemeyen erkek bakışı dedi. Ben şoke oldum bir erkek dedi bir de bunu. En azından diyorum uzaklaşırsam illa ki iş stresinden beni de unutur gider.
O zaman dene. Ayrıl işten. Belki unutur ama bence unutmaz
Niye öyle diyorsunuz saplantılı gibi mi geldi size
Evet bana öyle geldi
Hangi davranışından anladınız bunu peki tam olarak
Sürekli sana bakmasından ilgisinden falan
İnşallah unutur diye umuyorum bunu deneyeceğim yine de bir umut benimki. Ama seneye de o şekilde davranırsa tekrar işten çıkma durumum yok maalesef mecbur o şekilde çalışacağım ama o yöneticimiz olduğu için konuşmama gibi bir durumum da olmuyor maalesef nasıl yaparım ne yaparım bilmiyorum. İşin garibi bu adam işe başladığım ilk günden itibaren böyle davranmaya başladı. Daha beni tanımıyor adımı bilmiyor ben kimim sevgilim var mı falan hiç umurunda olmadan gördüğünden beri böyle. Biri de demişti evli erkekler sevgilinin olup olmadığına bakmaz falan diye. Çok garip.
Evet evli erkekler bakmaz ona. Erkeklerin hiçbiri bakmaz.
Hiç tanımıyorum erkekleri gerçekten de belki de düşündüğüm her şey çok saçma. Bir arkadaşım sana bakan herkese bakıyordur demişti. Ama ben bana bakışını yakalıyorsam o kadar insanın içinde, gözleri beni aradığından herhalde bana bakışını görüyorum diye düşünüyorum. Hani ben ona bakmasam bile bana bakıyor zaten. Arkadaşım sen nereden göreceksin nerede ne yaptığını falan dedi. Ama ben çok yakın kız arkadaşıma bir gün azar attığını falan duymuştum. Gıcıklığı tutunca da herkesin içinde insanları rezil eden bir insan.
Yaşı kaç onun ve senin
Ben 25’im. Şimdi dışarıdan bakınca o çok büyük görünüyor hakkında hiçbir şey bilmiyorken ben ona abi demeye başladım zaten büyük illa ki diye. Ama yanında çalışan arkadaşım bir gün laf arasında 30 yaşında olduğunu söyledi. Dışarıdan bakınca asla 30 değil bu arada. 35-37 arasıdır diye düşünüyordum. Hatta bizim iş yerinde bir tane daha yönetici var evli iki çocuğu var. İşte bu ikisi kanki ama diğer çocukları olan yönetici o kadar genç duruyor ki ben ona 30 yaşında deseler inanırdım halbuki o adam 37 yaşındaymış kendisi söyledi şoke oldum duyunca. İkisi dışarıdan o kadar farklı duruyor ki büyük dediğim küçük çıktı küçük dediğim ondan büyük çıktı şaka gibi. Acaba diyorum bu adam bir yerden benim yaşımı falan mı öğrendi naptı vs. Gerçi yaşa maşa bakıyor mu bu durumlar bir açıklaması var mı onu da bilmiyorum tabii.
Yaşla ilgisi yoktur
Ama siz yaş sordunuz aklıma geldi öyle deyince
Bilmem belki bir bağı vardır diye sordum
Var mıymış peki
Yaşınız yakın gibi eğer 30 ise o da. Sen hoşlanmadığından emin misin
Hocam niye ısrarla bunu soruyorsunuz ki çok uzattım diye mi acaba vaktinizi aldıysam kusura bakmayın
Hayır ne kusuru. Sadece anlamaya çalışıyorm
Ben de anlamaya çalışıyorum bana olan davranışları ama aklım almıyor iq’m mü düşük alık da değilim o kadar niye böyle oldu bilmiyorum.
:) belki de çok güzelsin
Bilmiyorum güzellikle mi alakalı neyle alakalı. Ama makyaj falan yapmıyorum yani diğer kızlar benden daha süslü güzel bakımlı mesela.
Sen kendini güzel görmüyo musun? Demekki dikkat çekici birisin
Güzellik göreceli bir kavram. Neyim dikkatini çekiyor onu bir anlasam yapmam bir daha ya.
Bilmiyorum inan. Umarım güzel olur sonu
kardeşim olduğu için
Kesin durtecektir
Yok bir şey yapmıyor aksiyon olarak
Yatırım şimdilik
nasıl yani anlamadım
Burdan anlatmam doğru olmaz
Merak ettim ama
Yazamıyorum mesaj
Karısı vermiyodur
Öyle biri değil gibi
Niye
Eşini seviyor gibi
Senide sever merak etme
Nasıl sever
Sence
Saçma iki kişiyi aynı anda sevemez insan
Niye.
Gerçek değil
Dertleşmek istersen
Yazamıyorum mesaj
Faydalanmak için
Öyle bir şey olmayacak
Kendini biliyorsan tabiki olmaz
Ee zaten ayrıca iş yerinde kıdemli birisi adım falan da atamaz bana niye ısrarla böyle davranıyor anlamıyorum
Bir umut diye ısrar ediyordur
Oha ya şaka gibi hiç de öyle birine benzemiyor
İnsanların dış görünüşü seni aldatmasın hal hareketleri zaten ele veriyor
Ben ilk başta önemsemiyordum etmiyordum zaten. Herkese öyledir iyidir diyordum kötü biri değil falan diye düşünüyordum. Ama işte yaptığı şeyleri görmeye başladıkça tavır ve davranışlarına şahit oldukça hiç yakıştıramadım ona bunu. Kaliteli bir insan gibi duruyor eli yüzü düzgün mesela dıştan baksanız eşini de seviyor gibi sadık bile denilebilir. Ama iş yerinde o kadar farklı davranıyor ki aklım almıyor.
Aynen melek görünümlü şeytan misali cozmüşsün olayı zaten
İşte ben bu adamdan uzak duramıyorum öyle bir imkan yok. Sorun orada işte kaçmaya başladım ondan. Ben kaçtıkça o inadına olduğum yerlere geliyor kendini göstermek etmek beni görmek kesmek için. Hayır iş arkadaşım olsa muhatap olmayacağım ama adam yönetici konuşmama gibi durumum da yok. İşi bırakacağım sanırım.
Aynen biraz daha idare et kafana uygun iş bulursan birak
2 tad almak için
Nasıl yani
Hem karısın dan hem de flörtleşmeye çalıştığı kişinin tadını almak için
🤷♀️bilmem