Bir erkek neden bi kıza kibar ama aynı zamanda yokmuş gibi davranır?

Yanımdaki tum kızlara tek tek isimleriyle hitap edip selam verdi. Bana bakmadı.
Kafedeydik herkese tek tek hoçakal dedi ama yine beni görmezden geldi. Ama her gun göz göze geliyoruz, onu bana bakarken yakalıyorum. Aynı sınıftayız ama aramızda normal arkadaşlık oluşmuyor, bana mesafeli davranıyor, diğer kızlarla samimi ve çok yakın davranıyor. Benim oturdugum sıraya oturmuş, ben sınıfa gelince kalktı başka yere oturdu. Oysa diğer kızlarla oturuyor, görüyorum. Derdi ne olabilir, neden böyle yapıyor
Bir erkek neden bi kıza kibar ama aynı zamanda yokmuş gibi davranır?
Cevapla