Boğazıma yakın yerde darp izi var kırmızı renk. Birde sol omuzumda var. Sağ omuzumun biraz altında bile var. sanki ben uyurken birisi beni boğmuş gibi
Birisi sanki eliyle beni boğmuş gibi darp izi var göğsümde. Neden olmuş olabilir?
Sol omuzumda ve sağ omuzumda boğazıma yakın yerde el izi var. Lütfen yorum yapın karabasan ya da cin olabilir mi ya da başka varlık?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
evde senı tacız edebılecek potansıyele sahıp bırısı var m ı
Hayır yok, kapıyı kapatarak uyuyorum. Uyandığım da vücudum da darp izi gördüm, ama hissetmedim. Boğazımda ve göğsümde kırmızı renk el izi var.
bence uyurken kendı kendıne yapmıs olabılırsın, 3 harflı deegıl bu
Kendi kendime nasıl yapacağım
uyurgezer olabılırsın, eger agır stres altındaysan uyurken kendıne bunu farkında olmadan yapmıs olabılırsın
Uyurgezerlik yok, eğer olsaydı ailem söylerdi. Uyuduğumda hareketsiz olarak uyuyorum. Uyuyan insan kendi kendini darp edemez çünkü uyumuş kendisi
vucudunu kendı kendıne sıktın bence baska acıklaması yok 3 harflı olsa el ızı seklınde cıkmazdı, uyku rehabılıte merkezlerı var oraya yatabılırsın tavsıye ederım
Uyurken kendi kendime vücudumu nasıl sıkacağım ya da darp edeceğim. İnsan uyuyunca kendini darp edemez
off anlamıyorsun hayırlı aksamlar
Hadi kaybol
tek mi yaşıyosun?
Hayır tek değilim. Birde evimizin dışarısında görünmeyen varlık var sürekli ses çıkarıyor. 1 yıl öncede geçen sene bağırıp uyanmışım odaya ailem geldi beni başka odaya götürdü çok korktum ve bağırdım kafam defalarce kez duvara çarpmış onu da birisi bana söyledi
yatağın altına bıçak koy ve dualar okuyarak yat bence. Ve neden o ev cinli mi ya da sana mı bulaştı bir şey yaptın?
Evde görünmeyen varlık var, geçen senede sırt üstü uyumuştum gözlerim kapalıydı ve o an ses duyuyorum birisi ya da bir varlık odam da tamda yanımda yürüyor sanki benim üstüme çıkacak gibiydi. Evde birisi var sandım rüya gördüğümü sanıp son sesimle bağırdım ama sesimi pek duymadım yatakta çırpındım kafam defalarce kez duvara çarptı bağırıyorum o an. Yataktan yere düşünce kapının açılma sesini duydum oda çok karanlıktı ve gece saat 4 falandı. Ailem beni tutarak başka odaya getirdi ben neden buradayım dedim. Sesini duyunca hemen geldik dedi. Son sesimle bağırınca odaya ailem geldi ve beni başka odaya getirdi lambası açık odaya getirdi. Ama ben bağırınca kendi sesimi neredeyse hiç duymamıştım
doktora gittin mi belki psikolojik sağlık sorunu olabilir?