Bu neyin belirtisi saçlarımı uzatıyorum kafamın belli bi yerinde 4 5 tane toplu sivilce çıkmış fotoda belli oluyordur biraz uzun saç dahamı çok yağlanıyor saçımı çok fazla yıkamıyorum sürekli yıkanmaz ve bide dökülme var mı sizce bakar mısınız açılma filan saçlarımda.
Güncellemeler
1 yıl
Dökülme yok arkadaşlar teşekkürler yorumlar için
Uzun saç daha mı çok yağlanıyor kızlar siz daha iyi bilirsiniz?
Evet sanırım biraz var gibi 2 3 sene önceki fotolarıma baktım açılma yok gibi duruyor ve daha gür sanki şaşırdığımda şu 2 3 sene önce hiç beyaz yok şu an beyaz dolu 😅 Bana ne kullanmamı önerirsin lütfen cevapla çok konuştum biliyorum zaman ayırdığın için teşekkür ederim
Yas onemli degil benm 22 yasinda sacinin yarisi gitmis arkadasim da var 40 yasinda saci gur dayim da var tamamen genetik yani baba, dede, dayida kellik varsa kacinilmaz son baslar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Dökülme var gibi son fotoğrafta, büyük ihtimalle cildinde yağlı öyle gözüküyor o sebepten sivilceler.
Evet cilt baya yağlı bol su iciyorum
Cilt bakımı yapmalısın, yağlı ciltte çok şey birikiyor.
Evet öyle lekeler sivilce filanda var yuzumde sivilce hapı kullanmayk düşünüyorum kış gelince
Hap kullanma, sivilce haplarının çok zararı var.
Mecbur kullanacam gecmiyor
4 veya 6 ay çekeceğiz yapacak bise yok
Cildin yağlı olduğunu nerden anladın
Cilt bakım eğitimi aldım, görünce anlıyorum alnından belli zaten.
Dökülme yok bence ya şimdi çok kafaya takicam bunu
Benim saç cizgisi öyle bence illaki tamamen saç mı kaplı olması gerekiyor o araların
B12 kullanıcam
Dökülme başlangıcı var bence ve iki taraftada var gibi duruyor, önlem alabilirsin şampuan, tonik vs.
Ama dokulmuyor ki saçlarım
Bizde genetik te yok stres de yapmıyorum önce stres yapıyordum baya sivilce filan vardı kafamda dolu
Neyse yorumun için sağol baktım biraz da kenarlardan açılan saçlar ile benimkinin arasında çok fark var ben bi kaç senedir aynı
Evet sanırım biraz var gibi 2 3 sene önceki fotolarıma baktım açılma yok gibi duruyor ve daha gür sanki şaşırdığımda şu 2 3 sene önce hiç beyaz yok şu an beyaz dolu 😅
Bana ne kullanmamı önerirsin lütfen cevapla çok konuştum biliyorum zaman ayırdığın için teşekkür ederim
Ya dökülsün ama bu yaşta değil elbet dökülecek te çok erken diye diyorum ya inşallah dökülmez
Uzun saç değilde ince telli saçlar daha çabuk yağlaniyor bir de saçın yapısıyla kaynakli
Önce kalındı inceldi ya🙂
Dht yapıyor yağ saçların dökülüyor dht azaltıcı şampuan kullan kabak çekirdeği ye
Kabak çekirdeği yiyorum
Şimdi saçlarım dökülüyor mu yani? Dht ne
Dht saçı döken hormon
Bence yok ya
Şakakların açılıyor kel kalırsın 1-2 seneye ama ektirirsin kafaya takma
Of öyle söyleme ya orası hep öyleydi daha bu yaşta ne keli ailede yok babamda saç kalmamis ama o yaşından dolayı
Aga erkek tipi sac dokulmen var gecmis olsun
Daha 18 yaşında ne dökülmesi araştırdım saç çizgi filan diyor
Yas onemli degil benm 22 yasinda sacinin yarisi gitmis arkadasim da var 40 yasinda saci gur dayim da var tamamen genetik yani baba, dede, dayida kellik varsa kacinilmaz son baslar
Babamda yokmuş ama şu an saçları yok yaştan dolayı bu çizgi hep böyleydi zaten bende
Dayida varda benim genetik baba tarafına çekmiş bide beyaz saç genetiği var bu yaşta saçımda beyaz çok
Deri yapısıyla alakalı daha çok
Hm dökülme var mı sence
Seyreklesme var gibi. Biberiye yağı ve suyu kullan aşırı etkili. Bebek saclarim çıktı bissuru
Hm oralara mı süreyim
Hemen alıyorum int den