Amerikan askerleri bizimkilere göre neden bu kadar yapılılar?

Amerikan askerleri bizimkilere göre neden bu kadar yapılılar?

Bunlar paralı asker meslek olarak yapanlar. Bunların her yıl belli spor dallarında belli performans testleri var. Geçemez ise şutlanırlar. Onun için devamlı spot yapmaları gerekir. Eh normal olarak zaten çocukluktan bu yanadır spot yapan insanlar bunlar. İyi besleniyorlar ve spor yapıyorlar kalıplı olmasınlarmı?
Bizimkilerede yapılsın her sene
yapı yüzdesi olarak american askerleri iri görünebilir fakat bu sizi aldatmasın genelkurmay bünyesinde görevde bulunan subay ve astsubaylarımız dünya çapında görsellige önem vermeyen ama görev bilinci istikrar ve görev teslimi konusunda çok daha mahir ve yeteneklilerdir
kısacası bir ata sözü : devede de boy var...
Cevap
4Cevap
çünkü daha sağlıklı besleniyorlar ve spor yapıyorlar. bizimkilerinin evine et anca bayramlarda giriyor mk
Genetik
Bizim en iri tr erkeği onların yanında cücük gibi kalıyor
Sağlam adamlar 👌👌
Aynen
Sen bizim askerleri görmemişsin herhalde
Hiçte bile tam tersi bence
Sen hiç JÖH ve PÖH görmemişsin sanırım 😂
Sen bizim erlerle kiyasliyorsun herhakde
Genetiktir herhalde
kaslı ve güçlü erkek olmak şart
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?