AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
36Cevap
Abla senin sorularına bir göz gezdirdim de sen bir adamla değil erkek çocuğuyla evlisin. Boşan bence.
Hic sorma kuzum ya 50 yasinda valla erkek cocugu yetistiriyom bu saate isteyim
Herhangi bir sağlık sorunu yoksa çalışmak istemediğindendir. Evli bir erkek için 4 ay işsiz kalmak uzun bi süre
maddi sorun yoksa bunu sorun etmenin bir anlamı yok bence, ama öyle bir şey varsa yani maddi yük senin üzerindeyse sorun yapabilirsin tabi.
Mesleği nedir bilmiyorum ama maksat eğer ki çalışmak ve para kazanmak ise biraz konfordan ödün verip sürekli çalışılabilir. 4 ay az bir süre değil.
Erkek dediğin karısını gece yaninda ister o evde yatarken senin calismani istemek erkelik kavramına girmez
Ne iş yapıyor? Bence çalışmak istemiyordur da sektör ne ona göre cevaplayayım...
isteyen heres bu gündeler iş buşabilir ama secici ve isteksiz kişiler iş bulamaz
Piyasa çok kötü ama 4 ay alışkanlık yapar iş beğenmiyor olabilir.
Beğendiği işi bulamak veya massi az verilen yerleri bulmasi
Bence kocanızda sorun, kçını devirip yatmak istediği anlaşılıyor
Kimi diyor piyasa bozuk tamam bozuk ama 4 aydirda calismamak ne bileyim
Bana da çok geldi. Gerçekten iş bulur istese çünkü
Tek ben calisiyom emekliligi var ama ev kira kendi evi var ailesi beni istemiyor diye oturamiyoruz satmiyoda bilmiyorum ne olcak sonumuz bu aralar cok ayriliyoruz kavga ediyoruz
Allah kolaylık versin, öyle biriyle işiniz gerçekten zor
Benim gozume bakiyir sanki calisip bakayim ona diye banami oyle geliyor artik valla bak aklimi oynatcak
Çocuk yoksa ortada tam def edilecek herif, ben sinir oldum.
Cok sukur yok cocuk
Karar sizin ama böyle bir insanla hayat geçer mi hiç bilemedim… 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Gecmiyor baksana bu saate isteyim basim agriyir dusunmekten
Kolay gelsin… cidden üzüldüm
Sagolun aklim oynatcam yani benmi kotuyum diyim kendi kendime
Sizde bir suç yok ki. Suçlu belli, bu saatte ya her iki eş de işte olmalı ya da eşlerden sadece biri çalışacaksa o çalışan da erkek olmalı
Eski karisida bu yuzden ayrilmis ondan alkolunden sorumsuzlugundan
Rahatı bulmuştur ondan
Banada oyle geliyir kari calisiyir eve bakiyoe ben olsam bende cakismam
4 ay tatil sansi varsa ne güzel işte
Demi guzel tatil yapiyor
Eeee 8 ay çalışıyorsa iyi bir is kazancı güzelse kesinlikle
2 ay calisti be ne isi ya
Oooo :))) eeee sen çok calis adama bak oleyse madem aldın:)))) prensesler gibi de bakacaksin
🤣🤣
Bak mutluluk onumuzde bakış acini degistir :)))
Polyana olmakda zor değil:)
ya da ver nafakasini vur tekmeyi
Ayrildim ben bana bakcak adam lazim ya da beraber calisip ama ben evde adam bakamam
Eeee madem ayrildin :) niye ugrastiriyorsun bizi :) ciddi ciddi cevap veriyoruz bizde :)
Kavgadan dolayi ayriyiz daha bugun gitti
Birde kavga mi cikarttin cok ayip :)
Demi 😅
Saka bir yana :)
Zor surec umarim kolay gecer :)
Mutluluklar :)
Sagolun 🙏
Eşinin Meslek nedir
Fortlif olarak calisti 2 ay bide eskiden kimya fabrikasinda calismis kendileri
Turkiyede mi?
Evet
Himm. Piyasa kötü ama o kadarda değil huyunu suyunu bilmem ama çalışmasını istiyorsan biraz zorla
Cok zorladim olmuyor benden bekliyor calismayi
Sizden beklemesi tuhaf.
Sizin yas kaç ve meslek nedir
Ben 32 yasindayim tibbi sekretwrlik benim isim
Yaşınız ona göre genç olunca sizden bekliyor çalışmayı ama hiç etik değil.
Yanlış anlamayın ama. Arada bu kadar yaş farki olması sizin tercihiniz mi
Cocuk ruhlu eglenceli bundan dedim koca olur yuva olur ama olmadi yankis secim oldu
İyide arada çok fark var yaş olarak. Bi yerde duracell in pilleri gibi oda bitecek. Sanırım sizinki zorunlu bir tercih olmuş gibi ilk başta. Şimdide pişmanlık dağlar kadar
Biraz oyle
Geçmiş olsun bir daha olmaması dileğiyle
Saogulun amin 🙏
Rahatlıktan gibi geldi
Bencede
Ne iş yaptığına bağlı
çalışmak istemiyordur
Çalışmak istemediğinden çalışana her türlü iş bar
Yoo istese çalışır sonuçta ev geçindiriyor
Bu güzelliğine yazık etme bence.
Çalışmak istemediği içindir tembel
Senin paranı mi yiyor
Çalışmak isteyene iş cok.
İş arayan bulur
Eee nasıl geçiniyorsunuz.
Ben calisiyorum geceleri onunda emkliligi var ama calismiyor 4 aydir
Mesleğin ne acaba merak ettim.
Bi fortlif te calisti 2 ay bide eskiden kimya fabrikasinda calismis
Senin mesleğini sormuştum.
Ben tipbi sekreter Şu an evlenmeden once solistim bu gidisle solislige devam etcem galiba
Sen çalışıyorsan niye çalışsın ki enayi mi
7. ayıma gireceğim iş yok yazılım sektörü
Esiniz ne işle meşgul özlem hanım?
On numara güzel kadınsın boşa gitsin yoluna bak derim napacaksın böyle erkeği?
Oyle yapcam faydasi olmayan adami benmi beskicem evde bide
Öyle haklisiniz. Bana yazarsanız bu konuda daha detaylı konuşmak isterim xperım yetmiyormuş sıze yazmaya
Özlem Hanım eşiniz ne iş yapıyor
Fortlifte calisti 2 ay bide eskiden kimya fabrikasinda calismis
İş hayatından yorulmuş veya çalışma arkadaşlarından kaynaklı olabilir. Siz çalışıyor musunuz?
Evwt calisiyorum
Anladım geçimi siz sağlıyorsunuz öyleyse
Emekli maasi var ama oda anca ona yetiyor
Eşiniz ile bu konuyu konuşarak çözebilirsiniz, siz ne iş yapıyorsunuz
Cok konustum ama fayda etmwdi ne yapcagimi bilmiyorum kavga ettim annesin yanina gitti
İş bulabildi mi
Bi kac baska yer var cagiran ama bilmiyorum bakcagiz duruma
Güzel haberlerinizi bekliyorum
Bende bekliyorum guzel habwrler
Sen çalışıyormusun
Gevşekliğinden
Bilemiyorum hersey olabilir
Çalışmak istememesi
Piyasa sikinti
Çalışana iş çok
Ne iş yapıyor ki
işi ne?
Fortlif kullaniyor bide eskiden kimya fabrikasinda calismis baska is bilmiyor galiba
hmm. bence bahane. forkliftçi her daim sürekli iş bulur.. sen çalışıyosan, senden yemeye alışmış
Banada oyle geldi emekli maasi var ama ev kira ailesi istemwdigi icin oturamiyoruz satmiyoda ne kadat boyle gitcek diyom sabir diyo ayriliyoruz kavga felan ne bileyim artik 8 aydir evliyim😭
daha 8 aymı? 🤷♂️baştam femi yarıya kadar suyun içinde. batar.. sen nasıl görmedin evlenmeden önce
Gordum aklolu ayri her gun hemen hemen birakcam dedi birakmadi ise girdi bu devamsizliktan cikardilar sabah ben ise gonderiyom 4 ay once 6 bucukta 3 bi ariyom alkolu bu nasil bir evlilik ya
sen dert çekmeyemi evlendin? en mutlu olma, hayattan zevk alma çağın🤷♂️
Hic sorma 50 yasinda ben 32 akli bes karis havada
çok fark var. sen kadınlığınıda unutmuşsundur.
Derdimiz yuvaydi mutlu olmakti bi cocuk belki ama duzen kuramadi bana
kuramaz. sana zaten ayak uyduramaz normalde
geceleri çalışıp ona para yetiştiriyosan, ondan iyisi yok. ne yapsan umru olmaz, yeterki kazan
Ayriyiz yapamicam onunla ben caliscam ona bakamam
sen kendi hayatına bak. gençsin. eskşye geri dön
Baska carem yok adamin bana faydasi yok
onu diyorum, fayda sağlayacak biri olsa katlan. ama bitik. kadın ol artık
🙏🙏👍
Her ikiside
Ne işle uğraşıyor
Piyasa durgun
İkinci evliliğin mi
Evet
Adam 50 yaşındaymış iyi bulmuş senin gibi genci
El. ustunde tutulcagima boyle oluyom bi yuva bir aile olmakti hayalim
Hamile misin
Hayir degilim
Aranız nasıl sana ayak uydurabiliyor mu
Genc ruhlu 50 yasinda ama uyduruyor
Hmm libido anlayışınız yakın mı tatlen edici mi seninle ilgileniyor uğraşıyor muu