Bu yazdıklarım kadınlara ithafen olucak! Hiçbir erkeğe ihtiyacınız yok ne de olsa ilk aşık olduğu kişi olmadığınız sürece sıkıntı?

Bu zamana kadar tanıştığım iyi ya da kotu tüm erkeklerin tek bir sorunu vardı geçmişteki o kadını unutamamaları! Bir gün sizden daha iyisini bulduğunda sizi de bırakıp gidecekler. Bu zamanın erkeğine güvenmeyin bakın ben yaptım şu an hastanelerde sürünüyorum yardım alabilmek için. Size değer vermiş gibi yapan erkeklerden de uzak durun. Bir erkeğe ihtiyacımız yoktur belki de.

Bu yazdıklarım kadınlara ithafen olucak! Hiçbir erkeğe ihtiyacınız yok ne de olsa ilk aşık olduğu kişi olmadığınız sürece sıkıntı?
Cevapla