Çirkin kız bana kısasın diyor sizce bende ona çirkinsin demelimiyim?

İşyerinde ara ara bana takılıyor boyun 1.69 benimle aynı boydasın kısa erkekler ölsün filan deyip takılıp gülüyor evet bir erkeğe göre kısayım ama yüzüm filan çok iyi giyimim kültürümde onunda tam tersi doğruya doğru fiziği filan çok iyi ama yüzü saçı filan aşırı çirkin ama ben ona hiç bunu demedim sizce söylemelimiyim

Çirkin kız bana kısasın diyor sizce bende ona çirkinsin demelimiyim?
Cevapla