Babam beni parmağında oynatıyor psikoloji kalmadı siz olsanız ne yapardınız?

Huyu çok kötü ve aşırı zor biri beni çok yıpratıyor bütün olayları buraya dökmeyeceğim sadece bir tanesini söyleyeyim akşam işe gitmesi gerekiyor her şeyi hazırla beni şu saatte çağır diyor köle gibi neyse bunda sıkıntı yok yapiyorum ediyorum çağırıyorum defalarca, kalkmıyor kalkınca sen beni niye çağırmadın uyakalmışım diyor... çok sık çağırınca da azarlıyor tamam ya git başımdan diye alkol alıyor her gün geç yatıyor uykusunu alamıyor benim problemim değil bu her neyse ne zaman kalktığı belli olmadığı için yemekleri ısıtamıyorum 2 dk beklemiyor hani yemek yok nerde diyor köpürüyor baba şimdi kalktın ısıtayım diyorum aklın nerde diyor yemekleri o kalkmadan koyuyorum bunlar soğuk diyor bildiğin psikolojik taciz işte ben tavsiye öğüt vermenizi istemiyorum sadece benim yerimde olsaydınız siz nasıl bir yol izlerdiniz bunu merak ettim teşekkürler

Babam beni parmağında oynatıyor psikoloji kalmadı siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla