Bu sorum sokak hayvanlarını sevmeyip, katledilmesine sesini çıkarmayıp aksine iyi oldu diyenler için ve işte ben sevmiyorum da toplantılsın öldürülmesin falan diyen zeki inanlar bir gidin işinize burası Türkiye. Burada tek adam rejimi var o ne isterse o. Bu hayvanlar size ne yaptı sevmiyorsunuz, diğer dünyada Müslümanlar için konuşuyorum Allah'a bunun hesabını nasıl vereceksiniz?
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
insanlar zarar mı görsün o zaman bu saldıranları evinizde besleyin
Kardeşim sen iyi misin? Bu mu çözümü sen hiç mi sosyal medyaya girmiyorsun haber izlemiyorsun bu kadar mı izolesin ülkenin gündeminden, bu uyutma değil bu KATLETME. Anlatıyorum ama anlayacağını zannetmiyorum. Sizin gibiler ne insana değer verir ne hayvana bir tek kendinizi düşünen tek hücreli varlıklarsınız insan bile demek istemiyorum. Allah bunun hesabını sorduğu zaman da öyle söylersin.
Çözüm ne peki insanlara saldırmaları özeliklere çocuklara mı saldırırsa saldırsızlar çocuklar zarar görsün mü çözümün bu mu
Çözüm arayana çözüm çok sana ne anlatsam boş burada. O hayvanların ahı üzerinizde olacak onu bilin de siz. Hayvanlardan çok insanlar insanlara ve hayvanlara saldırıyor sen gördün mü bir insanın öldürüldüğünü. Buna gözünüz kapalı tabii
Hayvanların insanları yaramaları sana kafi gelmemiş köpeklerin insanları öldürmesinide bekliyorsun anladım
Sen ne saçmalıyorsun be hangi sözümden bunu çıkardın iki gram beyninle acaba. Ben diyorum ki insanlar da insanlara ve hayvanlara şiddet gösteriyor bütün insanları öldürelim o zaman sen ne anlarsın ama.
Onlar hapse atılıyor anladım köpek hapisanesi olsun diyorsun zaten bunu açıklamışlar tüm köpeklere bakacak imkanları olmadığını asgari ücrete zam yapamayanlar hayvanlara nasıl bakacak hangi parayla
Kim hapse atılıyor be deli etme insanı Türkiye'de adalet mi var marsta mi yaşıyorsun sen. Hangi suçlu hapse atılıyor, gerektiği cezayı alıyor. Siz ne kadına ne hayvana saygı duyarsınız
Hapse atılmasada toplumumuzda linç etme kültürü var adaleti sokağa taşıyan aynısı saldıran köpeklerede olsun mu demek istiyorsun
Ne linci be geçen gün hamile kadın dayak yedi sokak ortasında kimse çıtını çıkarmadı en sonunda yaşlı adam olaya girdi de kadın kurtarıldı nerede linç? Hayvanlara sesiniz çıkar bir tek sizin çünkü konuşamıyorlar ya
bunu birde bizim sokakta yapsın o adamın yüzü tanınmaz hale gelirdi
Sizin sokaktan bana ne. Ayrıca sizin sokaktan adam çıksaydı sen olmazdın. Hayvanları öldürmeye sıcak bakmazdın.
İslamda da durum böyle zarar veren hayvanlar öldürülmeli o zaman yılanları da öldürmeliyim fareleride akrepleride
İslam'da hangi durum öyle be Allah'ın verdiği canı Allah alır zeki Allah'ın adını anıp kendini haklı çıkartma bir de. Ayrıca öldürme diğer hayvanları da sana öldür diyen mi var
İslamda bırak kanunlarımızda bile var misal ben biriyle kavga ettim benim kavgam vurmam nefsi Müdafa ise ceza alma yok
Aha bir zekilik alameti daha geliyor. Evet insanlar için olan kanunu nasıl hayvanlara çekiyoruz izliyelim. Nefsi müdafaymış ashjjshd tamam kanka.
Arkadaşım durup dururken saldırmaktan bahsetmiyorum bir kaç köpek üstüme gelse armut mu toplayacağım kendimi korumamı diyorsun
Ya ben ne anlatıyorum sen ne anlatıyorsun ya SOKAKTAKİ HAYVANIN SEBEPSİZ YERE ÖLDÜRÜLMESİNDEN BAHSEDİYORUM BEN anlarsın diye büyük yazdım gerçi sanmıyorum anlayacağını lafı yine bir yerlere çek tamam mı
Bende zaten uyutulacak olanlar insanlara zarar verenler olacak zarar vermeyeni neden uyutsun sebebsiz değil insanları korumak için senin için insanların bir kıymeti yok mu
Belli bir kaç hayvan saldırısına maruz kalmadığın
Yasa ayrım yapmıyooooorrrrr. Ayrıca o hayvanın o duruma gelmesinin sebebi de insanlar. Hiç mi haber izlemiyorsun hamile, yavru demeden katletmişler hadi hepsini geçtim yavru köpek ne yapabilir be
Hayvan saldırısına maruz kalmadım çünkü hayvanlara insan gibi yaklaştım sevdim yemeğini suyunu verdim dövmedim sövmedim bağırmadım vurmadım. Sana saldırdılarsa bunlardan hangisini yaptın bir düşün bakalım
Benim okuduğum yazıda farklı yazıyordu bu yazıyı paylaşanda buna karşı olan haber videosudu yasadaki yazıyı zararsız olanlara dokunulmayacak diye onun içinde açıklama var ölen hayvanlar bir yere gömüyorlar misal sokakta bir sebebten ölenleri yer hazırlamışlar oraya gömmüşler onlarda işkence sanmış ve öyle olsa bile bunu belediye yapıyordur yasada böyle yazmıyor
Belediye yasayı hazarlayanların belediyesi yalnız izin olmadan hiç kimse böyle bir işe kalkışamaz. Her gördüğünüz şeye de inanmayın biraz araştırmak zor değil
Bence her köpek masum değil evet gerçekten zararsız olanları var sadece sevgi isteyen ama birde tek olunca kendini sevdiren kalabalık olunca saldırmak isteyen ben bir köpeğe sevdim o köpek kalabalık köpeklerin içinde olunca bana saldırmaya kalktı ve diğer köpekleride kavgasına davet etti
neden bayan profesör soruyorum kendisine şefkatle yaklaşan birini kalabalık olunca saldırmak istiyor bu nankörlük değil mi
Ne nankörlüğü ya hayvana karakter analizi yapıp bir de öldürmeye bahane olarak onu mu yaftalıyorsun pes valla. Köpek sana karşı nefret besledi hiçbir sebep yokken diğer köpekleri de kavgasına davet etti valla güzel hikaye beğendim.
İnsanlara ne kadar çok benziyorlar değil mi sebebini sen söyle seni tanıyor olsaydım köpeklerin saldırsaydı hiç onları uzaklaşmazdım çekirdek çitlere seni nasıl parçaladıklarını izlerdim
Evet insanlarla hayvanlar aynı evet aynen öyleler. Ben senin gibi birisini hayatımda bulundurmazdım yani beni tanıma ihtimalin olmaz. Ben böyle k*til ve k*til yandaşcılarini hayatımda istemiyorum senin aksine
başına böyle bir durum gelse eminim gözlerime bakıp senin haklı olmana bu sefer kızıyorum derdin seninki neye benziyor sevgilisi zampara biridir benim sevgilim bana sadıktır diye savunan taki gerçekle yüzleşen kıza benziyor
Tamam daha da çirkinleşme bence
Ben sokak hayvanlarıni seviyorum ama çözüm bulamiyolar barinak yaptirmiyolar herseyde butce yok oluyo böyle de daha fazla uremeye devam ederlerse sonunu alamiycaz belli ki
Çözüm bulamıyorlar değil bulmak istemiyorlar öncelikle. Ülkenin ne insanına ne hayvanına zerre değer yok. Yapacakları barınak da ne kadar iyi olur muamma ama katletmek affedilemez bir şey. Kısırlaştırma yapılabilir sonuçta bu hayvanlar uyutulacağı zaman da bir bütçe ayrılmak zorunda en azından çıkarılan yasaya göre.
Kisirlastirmak yerine belediyeler mama bütçesi ayirmis hatta makineler almislar faturalari carsaf carsaf çıktı bi de demek ki bu işi ticarete döküyolar yani butce felan hikaye bu ülke gram ilerlemez herkes hayvanlarin üzerinden bsieyler koparma peşinde çözüm uretilinceye kadar kim bilir kimlere nolur daha
Herkes nasıl yolarim kafasında. Bu ülkedeki ülkeye zerre faydası olmayan bizim üstümüzden zengin olan kişilerin son model arabalara binerken o hayvanların yiyecek bir gram bulamaması, ama onlara göre ülke mükemmel halde
Köpekler insanlara zarar veriyor uyutulsun diyenler öncelikle kendinizden başlamanızı öneririm.
Aşkım onlarda bunu anlayacak kapasite yok
lan daha 2 gün önxe bi adamı parçaladı İstanbul da hala şunları savunuyorsunuz pes valla ailenizden birinin başına gelmeden anlamayacaksınız
Boş yapma git uyu
O hayvanı o duruma kim getirdi peki. Bir hayvan yaptı diye bütün hayvanları mı öldürücez o zaman bir insan bir insanı ya da hayvanı öldürdüğü zaman bütün insanları öldürelim nasıl fikri
ya boş yapmayın insanla hayvanları bir tutmayın
Niye bu dünya insanların mı sadece niye bir değiliz?
uyutulmalı ve uyutulacaklar da
İnşallah seni uyuturlar
aptal
Sana bir insan saldırsa ağzın durmaz çok fazla konuşma bence. Başına gelmeden bilemezsin. Ve evet insanlarla hayvanlar bir tutulamaz çünkü hayvanlar biz insanlara kıyasla daha masum ve değerliler. En azından senin gibi boş boş havlamıyorlar.
Sensin aptal. Bu dünyada değilse bile diğer dünyada vereceksin bunun hesabını. Gün gelir devran döner. K*til hayvan k*tili
ailenden birine saldırsınlar parçalayıp öldürsünler o zaman görürüm tek temennim bu
O öldürülen adam köpeği kışkırtmadı mı? Veya geçmişte köpeğin başına ne geldi de bu hale geldi? Empati kurmayı öğren az kaç yaşına gelmişsin bunu da ben mi öğreteyim sana.
Bunu dileyecek kadar kötü kalpli bir insan olamaz ya, ha bu arada merak etme ben ve ailem hayvanlara düzgün yaklaştığımız için bu olay başımıza hiç gelmedi sizin aksinize kin ve nefretle yaklaşmıyoruz. Ama sen bir k*tilsin ve k*til olarak kalacaksın.
size laf anlatılmaz
ulan canım düzgün davransan bile saldıranlar var
Asıl sana laf anlatılmaz aptal.
sabır ya
Şu yazdıklarından sonra anladığım tek şey hayatında hiç köpek sevmemişsin popo korkusundan. Seni düzgün anlayışın farklı demek ki.
Birincisi ben senin canın manın değilim haddini bil ikincisi o hayvanı o duruma getiren de sizin gibi beyni olmayan amip zekalı insanlar nefretle yaklaşmazsan nefretle cevap vermezler o hayvanlar bunu anlayacak kapasite yok ama
canım demedim küfür ettim canım diye çevirmiş site neyine canım diyeyim senin
İşte adam değilsin ya site adam etmiş seni. Neyse daha fazla boş konuşma da elin yorulmasın CANIM
canım deme bana
Canım demedim küfür ettim canım diye çevirmiş site neyine canım diyeyim ben senin!!!
işte kadın değilsin ya site kadın etmiş seni
Evet erkeğim ben normalde biliyor musun? Nerden anladın anlamadım müneccim misin nesin? Erkek olsaydım bile sizden daha erkek olurdum
Hayvan sevgisi olacak insanda her zaman
Dediğiniz gibi insanda o hayvanları katledenlerin ve destekleyenlerin ben insan olduğunu zannetmiyorum
Biz kendi doğrumuzu yapalım on'ların ahirette hesabı başka
Tabiki öyle ama hayvanları o durumda görünce yüreğimiz sızlıyor
Ben çok seviyorum 🥹
Bende tabiki de çok seviyorum. Keşke herkes sevmese de eziyet etmese keşke
Evet bazı insanlar gerçekten o kadar kötü ki sevmiyorsun ama. niye eziyet ediyorsun 🥹 anlamıyorum