Ben çocukluğumdan beri medyaya, güzelliğe, zenginliğe ilgi duyan biriyim ve bana zenginlerin hayatı güzel geliyor tabi bende biliyorum dertleri sıkıntıları var ama bizimde derdimiz sıkıntımız var. Bu düşüncelerimden dolayı bir şirkette ya da Thy gibi büyük hava yollarında çalışmak istiyorum ama ailem memur olmamı istiyor ve bunun için beni zorluyor. Ama ben olmak istemiyorum hayatları aşırı sıradan ve rutin bana sıkıcı geliyor. Siz benim yerimde olsanız naparsiniz etrafım beni çok etkiliyor 😢
Not:Çevremdeki insanlar zengin olamayacaklarina inandirmislar kendileri inanmadıkları için benim de hevesimi kırıyorlar bu durumdan etkilenmemek için ne yapmalıyım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer