Arkadaşlar altta yazdığım yazıyı okur musunuz çok ihtiyacım var?

Ben çocukluğumdan beri medyaya, güzelliğe, zenginliğe ilgi duyan biriyim ve bana zenginlerin hayatı güzel geliyor tabi bende biliyorum dertleri sıkıntıları var ama bizimde derdimiz sıkıntımız var. Bu düşüncelerimden dolayı bir şirkette ya da Thy gibi büyük hava yollarında çalışmak istiyorum ama ailem memur olmamı istiyor ve bunun için beni zorluyor. Ama ben olmak istemiyorum hayatları aşırı sıradan ve rutin bana sıkıcı geliyor. Siz benim yerimde olsanız naparsiniz etrafım beni çok etkiliyor 😢

Not:Çevremdeki insanlar zengin olamayacaklarina inandirmislar kendileri inanmadıkları için benim de hevesimi kırıyorlar bu durumdan etkilenmemek için ne yapmalıyım

Arkadaşlar altta yazdığım yazıyı okur musunuz çok ihtiyacım var?
Cevapla