Gerçekten nasılsın , şu an içinde hangi fırtınalar kopuyor? Neler oluyor iç dünyanda?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılGayet iyiyim.
İşler güçler yoğun ama ben gezebildiğim ve sağlığım iyi olduğu sürece iyiyim.
Hafta sonu tatile çıkacağım, onun planını yapıyorum inceden
😀.
Sen nasılsın?
Dökül bakalım hâli ruhiyerini?13 Yorumla- 1 yıl
Allah arttırsın.
En İyi Cevaplar
Annemle artık düzgünce anne kız gibi konuşabilmek istiyorum yaşadığım şehirden kurtulmak istiyorum motor almak için gece gündünz çalışıyorum hiç bişey yapamıyorum sadece anlaşılmak istiyorum biri gözlerimin içine bakıp beni anlasın istiyorum içimdeki fırtına yavaş yavaş dışıma burmaya başladı hayatımı kaydırıcak olaylara tepki veremiyorum ağlıyamıyorum bu içimde birikiyo ve patlıycakmış gibi oluyorum tükendim her konuda
16 Yorumla- 1 yıl
İnan bana bu duyguyu ben de yaşadım , belki kaç kişi bu durumda öncelikle bunu normalleştirmeni istiyorum sana özel bı ceza olarak verilmedi bu hayat tamam mi bunu kabul et bu bir. ikincisi ailemizle bazen sinaniyoruz gerçekten bazen diğer yabancı insanlar bile daha bizi anlar gibi oluyor ki senin dediğin gibi bazen kimse bizi anlamıyor belki ben de seni anlamayacagim. Herkese bı ömür verildi ve bu hayat senin. Her anı her saniyesi senin , sen özelsin , değerlisin her ne yapmış olursan ol her ne yaşamış olursan ol. varlığın buna bı kanıt. Seni çok seven seni en derininden senden bile anlayan bı Rabb var bu arada😊. Ben ona sığınırım bu gibi durumlarda. ve herkesin hayatı da mükemmel değildir. sadece öyle gösterir. mutlu gibi herkesin hayatı düzende gibi görünür. bu kolay olandır. hani kıyaslama da bu içindeki fırtınaya ekleme yapıyor olabilir
- 1 yıl
Tüm yazdığın şeyler için çok teşekkürler 💖💖💖
Benimde tüm sinirim tanrıya karşı evet bende eskiden namaz kılar kuran okurdum ama şu an çoğu şeyin farkına varmaya başladım allaha inanıyorum ama benim tek umudum kendim allaha sığınmıyorum. Umarım sende bi gün içindeki düğüm olmuş halatı çözer ve rahatlarsın ❤️❤️❤️ - 1 yıl
Çok sağ ol 😊🪄icimdeki düğümler çözüldü benim çok şükür çünkü Allah tan ümidimi kesmiyorum hepimiz bı imtihandayiz illa ki sıkıntılar olmalı bunlara dayanma gücün senin dereceni artırıyor sonsuz güzel bir hayat için sonlu bu kötü dunyada sabret🍀kendine çok iyi bak , sen bir umut ışığısın. Ve umutlar tukenmemeli ✨
1 yılValla ilk önce içimde yangın çıktı kalp bölgesinde sonra itfaiyeler gelip söndürdü ardından akşam oldu mide tarafında deprem oldu şimdi şiddeti azaldı diyolar yıkım yok çok şükür
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılHiç mutlu değilim. İyiymiş gibi davranmaktan ve mutluymuş gibi davranmaktan, öylesine nasılsın diye soranlara öylesine iyiyim diye cevap vermekten yoruldum. Sen nasılsın?
15 Yorumla
Cevap sahibi1 yılBirisi nasılsın diye sorduğunda iyi değilim ya şöyle oldu böyle oldu diye anlatmaya başlasan dinlemiyo bile. Dinliyomuş gibi davranıyo ve bunu çabucak anlayabiliyorum. Hal böyle olunca derdini paylaşasın gelir mi? Kaldı ki ne yazıkki günümüzde kimse kimseye gerçekten nasul olduğunu sormuyo. Nasılsın demek selam vermek gibi bişey olmuş
- 1 yıl
Düşünsene benim ablam bile derdini anlatır gerçekten anlamaya çalışırım ama ardından ben kendimle ilgili bı şey söyleyince çok takmaz dinlemez kırılirim. Yani en yakının bile böyleyken insan diyor ki kim beni anlasin bazı gerçekten seven dostlar dinleyebiliyor o da bilmiyorum zor oluyor genelde. Ben bı yerden sonra bıraktım beni benden başka kim ne kadar anlayabilir Allah'tan başka kim anlayabilir. Bu iki şeye tutunmayi düşün bir Allah 'a iki kendine. İnan bana bu ikisini öyle bı gelistirsen kimseye kendini anlatasin gelmiyor. Dinlemeyi seven insana da bağlı. Ya da seni seven biri.
Cevap sahibi1 yılİçimdekileri okudun söylemek istediğim tam olarak buydu. Ablanla olan diyaloğun. Aynı şeyi bi çok kişiyle yaşadım ve ne hevesi kalıyo insanın ne de içini dökesi. Gitgide yalnızlaşıyoruz
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
10
Cevap
22Cevap
- Diğer konusunda 91,1b cevap paylaştı.
u 1 yılBen iyi değilim maalesef ama idare ediyorum.
01 Yorumla- 1 yıl
Neden iyi olmadığını sorguluyor musun kendine. Bi arkadaş gibi kendinle konuşuyor musun buna çok ihtiyacımiz var hepimizin
Büyük bir fırtına var içimde hersey karışmış dağılmış parçalanmış
218 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılAslında genel olarak bir sıkıntım yok ama ne olduğunu tam olarak keşfedemediğim bir şeyin eksikliğini hissediyorum
119 Yorumla- 1 yıl
En son sana yazmak istedim çünkü ayni durumdayız nerdeyse yani tamam sıkıntım yok evet hatta bazen mutlu da olabiliyorum ama bir eksiklik var ben bunu eskiden çözmüştüm aslında. Guvence. guven. Ben böyle düşünüyorum. Bir şeye güvenme isteği. bu eksik bence. insanlara güvenim nerdeyse 0 bu nedenle ben Allah'a yoneliyorum bu konuda
Cevap sahibi1 yılBende Allah a yönelerek rahatlamıştım aslında ama şu an uzaklaştım. Sıkılıyorum ve çözümü yok gibi geliyor. Nasıl anlatsam bilemiyorum böyle beni anlayan biriyle uzun uzun konuşsam sanki iyi olacak ama olmuyor
Cevap sahibi1 yılHaklısın. Bende yönelme ihtiyacı hissediyorum ama ne bileyim onu da başaramıyorum ama deneyeceğim tekrar. Keşke çevremde böyle samimi konuşabileveğğm kişiler olsa
Cevap sahibi1 yılEvli misin
Cevap sahibi1 yılBen o sebeple söylemedim k bakmayın
Cevap sahibi1 yılŞöyle düşünmüştüm evli değilsen kendine uygun bir eş belki o sebebini bulamadığın eksiği doldurabilir.
Cevap sahibi1 yılAslında bende kötü bir tecrübe ile bunu yaşadım tekrar bir evliliğe cesaret edemem artık ama sen deneyebilirsin bence herkes aynı olacak değil
Cevap sahibi1 yılEvet nasıp kardeşim tanıştığıma memnun oldum mutluluklar
Cevap sahibi1 yılBirde soru için teşekkürler "gerçekten nasılsın" bu çok güzel
Cevap sahibi1 yıl🤚🤚
- Diğer konusunda 15b cevap paylaştı.
1 yıl04 Yorumla- 1 yıl
Öyle bacı
- 1 yıl
Bby🙋🏻
Diğer konusunda 1,5b cevap paylaştı. iyi değilim
daha pazartesi sendromunu atlatamadım
10 Yorumlaİç dünyam çok karışık. Henüz ben de neler olduğunu çözebilmiş değilim.
01 Yorumlaİyim teşekkür ederim sen nasılsın?
Sakin birgün geçirdim huzurlu ve güzel gidiyo...01 Yorumlaenerjik fazlasıyla, bol şehvetli fırtınalar kopuyor
00 Yorumla
u 1 yılİyiyim şu an, geç uyandım o biraz modumu düşürüyor
15 Yorumla- 1 yıl
Az uyuyunca daha dinç hissediyoruz, bu bir gerçek djdj
- 1 yıl
Mersi bebiş 😬
1 yılÇok şükür 🙏🏻 iyiyim
12 Yorumla- 1 yıl
🙏🏻
- Diğer konusunda 504 cevap paylaştı.
1 yılCoknsey oluyor hangisini anlatayim ki
15 Yorumla- 1 yıl
Saolaisn varolasin kafan sismesin seninde
- 1 yıl
Burdanmi anlatayim
1 yılçok kötü hayat boyu yalnızlık olacak gibi.
10 Yorumla
1 yılAman iyiyim oraya girme şükür iyiyim 😅
04 Yorumla- 1 yıl
😅😅 çünkü şimdi derin düşünmeye başlarsam keyfim kaçar
- 1 yıl
😅😅
1 yılBende bilmiyorum 🥺😔
01 YorumlaDiğer konusunda 620 cevap paylaştı. Hastayım, iyileşmek istiyorum
01 Yorumla- Diğer konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılMutluyum , iş bitti spora gidiyorum 🤪
04 Yorumla- 1 yıl
Shshshshsh noluyor dedim bir an
Ne sen sor ne de ben anlatayım😒
03 YorumlaŞu an karışığım
03 YorumlaDiğer konusunda 2,5b cevap paylaştı. Bişey olduğu yok valla boş boş
05 Yorumla- Diğer konusunda 873 cevap paylaştı.
1 yılHissizim dümdüz ot gibi
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılYalnızlık kafayı yemek üzereyim ya sen
13 Yorumla- 1 yıl
Kötü her şeyi fırsata çevirme gücün var buna inan 😊yalnızlik hepimiz yalnızız aslında illa hep yalnız olacağız. Sadece alıştığımız düzenler var kaybolunca yalnız hissederiz. Bunu düşünmeni isterim. Eminim kendini çok güzel hissettirecek son. Cok şükür kafam durgun benim de ama hayata sıfırdan başlamış gibi hayal ettiğim bir şeyi gerceklestirdim de 😊
Cevap sahibi1 yılNeyi gerçeklestirdin
- 1 yıl
Güzel bir hayal, hedef eğitime dair. bende kalsın
Gizli Üye(30-35)1 yılİyiyim ya çok şükür. Sen nasılsın
024 Yorumla- 1 yıl
Çok şükür ben de iyiyim. iyi olmana sevindim 🪄
Cevap sahibi1 yılBende senin iyi olmana sevindim ne yapıyorsun peki ☺
- 1 yıl
Sana mesaj yazıyorum
Cevap sahibi1 yılBana yorum yazıyorsun mesaj degil ☺
- 1 yıl
Her neyse
Cevap sahibi1 yılBu arada düşüncelerin çok doğru yorumları okudum. Allah'a güvenirsen yari yolda kalmazsın ☺
- 1 yıl
Düşüncelerin sahibi de Allah 😊
- 1 yıl
Teşekkürler 🪄
Cevap sahibi1 yılDüşüncelerin sahibi Allah derken ☺ Allah ne düşündüğümuzu elbette bilir şüphesiz ama iyi ya da kötü olmayı bize bırakmış ☺
- 1 yıl
Onu demek istemedim
- 1 yıl
Yani benim bu şekilde düşünmemin de kaynağı Allah hem kudretinden hem ona yoneldigim için bana huzur verdigi için. biraZ karışık
- 1 yıl
Yani ben böyle düşünüyorum
Cevap sahibi1 yılKalpler ancak Allah'ı zikretmekle huzur bulur zaten gerisi gelip geçicidir☺
- 1 yıl
Aynen öyle 😊iyi günler dilerim 🍀
Cevap sahibi1 yılBen sana hayırlı günler dilerim ☺
- 1 yıl
🙏🏻
Cevap sahibi1 yılO emoji yerine de 🤲🏻 bunu tavsiye ederim ☺
- 1 yıl
Bence bunlar sadece kalıp her zaman niyete inanırım
- 1 yıl
Saygı duydugumu dile getirdim o emoji ile
Cevap sahibi1 yılZaten her şeyin başı niyettir niyetsiz birsey olmaz ama yinede doğru şeyleri kullanmak daha iyidir ☺
- 1 yıl
Peki teşekkür ederim 🍀
Cevap sahibi1 yılİnsan ne yediyse ağzı onu kokar, ne okuduysa da ağzı onu konuşur.. Hiçbir kıyafet zengin bir ruhu gizleyemez, hiçbir zenginlik de cahilliği saklayamaz. Mevlana'nın dediği gibi; Testinin dışına sızan, içinde olandır 😌😌
- 1 yıl
Umuyorum ki iyi bı insansindir ve gerçekten Hâk yolundasindir. Soyledigin sözler bana ferahlık verdi. umut verdi. EyvAllah.
Cevap sahibi1 yılBendende eyvAllah😌
- Diğer konusunda 7,5b cevap paylaştı.
1 yılYoğunum , karışığım , yorgunum.
01 Yorumla - Diğer konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılHayat zor.
10 Yorumla Bilmem değişiyor çok
10 Yorumlaİyiyim.
10 Yorumla
1 yılMezopotamya güneşi gibi yanıyurum
017 Yorumla- 1 yıl
Kim çikaracak
- 1 yıl
Acımasız
- 1 yıl
Gel beraber atlayalım
- 1 yıl
Olsaydı iyi olurdu
- 1 yıl
Nerelisin
- 1 yıl
Çok gıciksın
- 1 yıl
Mecburiyet yükü taşıma bence
Rahat ol - 1 yıl
Mazur gürün delal
1 yılşu an öfke var
022 Yorumla- 1 yıl
Karaktersiz insan çok kanka
- 1 yıl
Sevgilime yazıyorlar
Kibarlıktan anlamıyorlar
Kız kapalı edepli
Açıkta degil
Sapık mı bunlar - 1 yıl
... ... Bunlar
- 1 yıl
Sinir küpü ettiler daha ilişikiyi açıkca ilan ettim
yazanın...
- 1 yıl
Diyorum daha
- 1 yıl
Nişanlanır nişanlanmaz silecem bu uygulamayı
- 1 yıl
En iyisi kanka ama
Ben doğuda büyüdüm elazıgda orada bôyle laf diyeninin kemiklerini kırarlar - 1 yıl
Cahil bir nesil var malasef
- 1 yıl
Ksye 21 yaş sınırı gelmeli
- 1 yıl
KS bu durumlar ile ilgili
Kurallar getirip direk ban vermeli edepsizlerin cihazına - 1 yıl
40 yaş adam 20 yaşında kıza yürüyor ben utanıyorum
- 1 yıl
Cinsel yaşam sorusunun kalkması śart
Sapıttılar iyice - 1 yıl
En doğrusu
- 1 yıl
İnsallah düzelirler
Diğer konusunda 1,2b cevap paylaştı. İyi değilim
01 YorumlaKötüyüm.
00 Yorumla
1 yılsor evet
03 Yorumla- 1 yıl
erimdim ya sen anlat özet
1 yılBuhran içinde
07 Yorumla- 1 yıl
Evet ama imkansiz
- 1 yıl
Ozel oldugu için yazarsaniz konusabilirkm
Devamını Gör(17)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer