Sadece kafa dinleyecegim bir yere gitmek isterdim. Gidecek oyle bir yerim olmasini...
Evet, hem de çok
Yok, iyi böyle
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sadece kafa dinleyecegim bir yere gitmek isterdim. Gidecek oyle bir yerim olmasini...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Evet, hem de çok
Ben yaptım öyle biyer.
Kimsenin olmadığı güzel bir yere ev yaptım.
Kimseninde haberi yok, olsunda istemiyorum.
Gelip kafa dinleyip gidiyorum.
buyuk nimet 😊
Bahceyede ekip dikiyorum.
Doğal yiyecekte elde ediyorum.
Hep kalabilsem tavuk falanda alırım. Ama henüz çalışmak lazım prim dolsun birakicam. Günü beklerken çalışmıycam.
arada bir gitmek iyi de tumden gitmek icin sevdiklerini arkanda birakmak gerek
Annem, babam burada zaten başka kimse yok. Onlarda benim eve yakın başka bir evde yaşıyorlar.
Aksine sağlarken yanlarında ne kadar kalsam anı biriktirsem kâr sayıyorum. Şehir hayatını hiç bir zaman sevemedim. Boğazda yemek, yemek mi? Yoksa kendi evinde patlıcan közleme mi dersen. Kendi evimi seçerim mesela. Büyük beklentiler insanı yorar.
Hayatı olabildiğince basit yaşayıp gitme tarafındayım.
Sonucta bunaltan seylerde kafanda geldigi icin fark etmiyor
kafadan yasarken kurtulamam. en azindan bunaltan kisilerden uzaklasmak iyi gelirdi
O kisiler olmasin evet
Bazen içimden geçmiyor değil , var mı bildiğin öyle bir yer?
olsa buraya yazana kadar giderdim ula 😅
Ula mı 🙂 ölümüne kankayız diyosun
Ben niye gidiyorum ulan, diğerleri gitsin
senin "digerleri"ni bilmem de benmkiler cok kalabalik 😅
İstanbul'da yaşıyorum, benimki kadar kalabalık olamaz :D
ben de İst. kalabaligi nasil yollucaz 😃
Kiralar 40 bin değil 150 bin seviyesine çıktığında patır patır dökülmeye başlarlar :D
o zaman da gitmez benimkiler evleri kira degil 😐
Bütün mahalle bütün şehir ev sahibi mi :D
benim sevmediklerim o komsular oyle 😃
Valla ne insan ne bir şey görmek istiyorum...
Bennn
Ben varım
İyi böyle