Bu yıl üniversiteyi kazandım ama annem yalnız kalacak?

Babam 6 ay önce vefat etti 4 kardeşiz 2 kardeşim şehir dışında yaşıyor diğer kardeşim ise yaşadığımız şehirde , annem hiç yalnız kalmadığı için tedirginim çok üzülüyorum ne yapacağımı bilmiyorum istediğim bölümü kazandım 2 yıllık seçtim sizce hayallerimden mi gitmeliyim yoksa ne yapmalıyım gerçekten üzülüyorum annem bana yanlız kalmayacağını söylüyor fazla mı vicdan yapıyorum
Bu yıl üniversiteyi kazandım ama annem yalnız kalacak?
Cevapla