Diğer Asker, polis ve jandarmayla ilgili sormak istediğinz merak ettiğiniz bişey varsa buyrun? BirAskerinİçSesi Takip Et Xper 6 Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Guncel Asker, polis ve jandarmayla ilgili sormak istediğinz merak ettiğiniz bişey varsa buyrun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
yağmur_yüreklim01 Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 99% 1 yıl 1.55 boyundayım. Saydiklarindan olabilir miyim 😐😐 0 13 Yorumla BirAskerinİçSesi 1 yıl Maalesef:') Yorumla yağmur_yüreklim01 1 yıl Kaç olması gerekiyor 😒 Yorumla BirAskerinİçSesi 1 yıl 1.62 Yorumla yağmur_yüreklim01 1 yıl Diyelim boyum uzun ama çocukken parmağım kopmuştu diktiler dikişler belli oluyor. Alırlar miydi Yorumla BirAskerinİçSesi 1 yıl Ne tür bir şey görmem lazım özelden at resmini Yorumla yağmur_yüreklim01 1 yıl Yarın atsam olur mu Yorumla BirAskerinİçSesi 1 yıl Sıkıntı yok Yorumla yağmur_yüreklim01 1 yıl Kuzenim polis olmak istiyor. Ne yapmalı Yorumla BirAskerinİçSesi 1 yıl Üni mezunuysa kpss girsin değilse yks de tyt girmeli Yorumla yağmur_yüreklim01 1 yıl Tyt ye girdi ne kadar lazım Yorumla BirAskerinİçSesi 1 yıl En alt sınır 250 fakat en az 300 alması lazim Yorumla yağmur_yüreklim01 1 yıl Ham puan mi yoksa eklemeli puan mi Yorumla BirAskerinİçSesi 1 yıl Hamm Yorumla
helene1 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Saydığın üç meslekten hangisi daha avantajlı 0 3 Yorumla BirAskerinİçSesi 1 yıl Kesinlikle jandarma derim, hem daha rahat hemde iç işleri bakanlığı tarafından değer veriliyor imkânı fazla. Yorumla helene1 1 yıl Anladımm teşekkürlerr Yorumla BirAskerinİçSesi 1 yıl Rica ederim Yorumla
Tatlı_hanımefendi Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 40% 1 yıl Diğer konusunda 396 cevap paylaştı. Maaşları merak ediyorum 0 14 Yorumla BirAskerinİçSesi 1 yıl Hangisi Yorumla Tatlı_hanımefendi 1 yıl Hepsinin Yorumla BirAskerinİçSesi 1 yıl Asker en düşük rütbe minumum tazminat hariç saf maaş 40 kPolis 48 kJandarma 55 k Yorumla BirAskerinİçSesi 1 yıl Bunlar en düşük olan Yorumla Tatlı_hanımefendi 1 yıl Keşke kadınlara da açık olsa Yorumla BirAskerinİçSesi 1 yıl Açık zaten? Yorumla Tatlı_hanımefendi 1 yıl Jandarmada kadın yok gibi polis desen alımı çok çok az Yorumla BirAskerinİçSesi 1 yıl Var nasıl yok daha Temmuz ayinda alım yaptı jandarma Yorumla Tatlı_hanımefendi 1 yıl Ne alımı yapıyor Yorumla Tatlı_hanımefendi 1 yıl Ben hiç kadın görmedim askeriyede Yorumla BirAskerinİçSesi 1 yıl Jandarma kadın astsubay Yorumla BirAskerinİçSesi 1 yıl Askeriyede değilsin ondan olabilir mi 😂 Yorumla Tatlı_hanımefendi 1 yıl Askeriye lise şartı Bi şeyler Bi şeyler vardır Yorumla BirAskerinİçSesi 1 yıl Kadınlar için 2 yıllık üni bitirmesi lazım en az jandarma ve askeriye için Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Türkiye savunmaya değiyor mu? 0 1 Yorumla BirAskerinİçSesi 1 yıl Vatan için burdayiz içindekiler için değil Yorumla
ÖğretmenHanimKiz1907 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 1 yıl Boy sınırda kalsa yine de başvuru yapabilir miyim 0 4 Yorumla BirAskerinİçSesi 1 yıl Ayakkabısız mi Yorumla ÖğretmenHanimKiz1907 1 yıl Evet Yorumla BirAskerinİçSesi 1 yıl Dene Yorumla ÖğretmenHanimKiz1907 1 yıl 1.58 ama... Yorumla
00_sempatic_00 Takip Et Xper 5 Yaş: 36 1 yıl Neden böyle bir meslek? 0 1 Yorumla BirAskerinİçSesi 1 yıl Kaybedecek bir şeyim yok, birilerinin yapması gerekiyordu Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
1.55 boyundayım. Saydiklarindan olabilir miyim 😐😐
Maalesef:')
Kaç olması gerekiyor 😒
1.62
Diyelim boyum uzun ama çocukken parmağım kopmuştu diktiler dikişler belli oluyor. Alırlar miydi
Ne tür bir şey görmem lazım özelden at resmini
Yarın atsam olur mu
Sıkıntı yok
Kuzenim polis olmak istiyor. Ne yapmalı
Üni mezunuysa kpss girsin değilse yks de tyt girmeli
Tyt ye girdi ne kadar lazım
En alt sınır 250 fakat en az 300 alması lazim
Ham puan mi yoksa eklemeli puan mi
Hamm
Saydığın üç meslekten hangisi daha avantajlı
Kesinlikle jandarma derim, hem daha rahat hemde iç işleri bakanlığı tarafından değer veriliyor imkânı fazla.
Anladımm teşekkürlerr
Rica ederim
Maaşları merak ediyorum
Hangisi
Hepsinin
Asker en düşük rütbe minumum tazminat hariç saf maaş 40 k
Polis 48 k
Jandarma 55 k
Bunlar en düşük olan
Keşke kadınlara da açık olsa
Açık zaten?
Jandarmada kadın yok gibi polis desen alımı çok çok az
Var nasıl yok daha Temmuz ayinda alım yaptı jandarma
Ne alımı yapıyor
Ben hiç kadın görmedim askeriyede
Jandarma kadın astsubay
Askeriyede değilsin ondan olabilir mi 😂
Askeriye lise şartı Bi şeyler Bi şeyler vardır
Kadınlar için 2 yıllık üni bitirmesi lazım en az jandarma ve askeriye için
Türkiye savunmaya değiyor mu?
Vatan için burdayiz içindekiler için değil
Boy sınırda kalsa yine de başvuru yapabilir miyim
Ayakkabısız mi
Evet
Dene
1.58 ama...
Neden böyle bir meslek?
Kaybedecek bir şeyim yok, birilerinin yapması gerekiyordu