Jandarma mesleğini birisi bana anlatabilir mi , hoşlandığım beyefendi jandarma? Detayda sordum sorularımı?

İlk olarak jandarma görevine sınava girip kazandıktan sonra mı olunuyor? Sonra jandarma görevine hangi rütbe ile başlıyor sonra terfiyi kaç yılda bir alıyor? En yüksek jandarma rütbesi ne? Jandarma maaşı ne kadar? Jandarmanın zorlukları ne, tam olarak görevi ne , ilk olarak hangi bölgede görev yapıyor ve görev yaptığı bölgede kaç yıl görev yapıyor. Tayinleri kendileri mi istiyor yoksa hep bakanlığın istediği yerler mi. Jandarmalar genel olarak meslekleri gereği sert ve stresli mi olur yoksa hoşlandıkları kadınlara karşı centilmenler mi? Bu sorduklarım bilgi edinmek adına ve sohbet ettiğimiz anlamak adına bomboş bakmak istemiyorum lütfen beni aydınlatın?

Jandarma mesleğini birisi bana anlatabilir mi , hoşlandığım beyefendi jandarma? Detayda sordum sorularımı?
Cevapla