Diğer Otostop çekiyor musunuz? rekreasyonistt Takip Et Master Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 14 Yapay Zekaya Sor Ben çekiyorum. Evet çekerim Hayır çekmem Otostopçu alırım Hem otostop çekip alıyorum da Otostopçu almam ve çekmem de Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Otostop çekiyor musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 91,2b cevap paylaştı. Hayır çekmiyorum 0 0 Yorumla
GodOfWarAres Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Otostopla Türkiye'nin tamamını dolaştım üniversite zamanımda şu an da yolda gördüğüm otostopçuları özellikle şoförümle giderken durdurup aldırıyorum 1 0 Yorumla
Tersy Takip Et Master Yaş: 48 , eic 58% 1 yıl Diğer konusunda 3,6b cevap paylaştı. Lisedeyken her okul çıkışı kartal dan sahile otostop çekerek inerdik. Her gören de alırdı. O zamanlar böyle tehlikeli olur diye düşünen pek yoktu. 1 0 Yorumla
Roredica Takip Et Yoda Yaş: 20 , eic 99% 1 yıl Jdjdjdjd aklıma taksiyi otostop ile durdurdugumuz gelmişti 1 0 Yorumla
resulaybek Takip Et Xper 5 Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl En son aldığım otostopçu kız beni evine goturmüştü ondan sonra hep alıyorum 1 0 Yorumla
serkan82 Takip Et Guru Yaş: 44 , eic 95% 1 yıl Alırım eskiden çekerdim çekeni alıyorum Allah çektirmesin kimseyi 0 0 Yorumla
Mac79 Takip Et Master Yaş: 34 1 yıl Cok çektim hala da çekerim yolda kalırsam ayıbı yok bu işin cok anılarım var. 0 0 Yorumla
BeyazMamba Takip Et Master Yaş: 32 , eic 51% 1 yıl Diğer konusunda 4,4b cevap paylaştı. Eskiden çekerdim. Şimdi arada alıyorum. 😇 1 0 Yorumla
u tenedos Takip Et Master Yaş: 37 , eic 93% 1 yıl Diğer konusunda 2,6b cevap paylaştı. hiç çekmedin bu zamana kadar 0 0 Yorumla
GırgırAdam Takip Et Bilge Yaş: 40 , eic 100% 1 yıl Hayır çok riskli bir şey bizim ülkemizde 0 0 Yorumla
s Taciiiii Takip Et Master Yaş: 29 , eic 86% 1 yıl Diğer konusunda 2,6b cevap paylaştı. 2 kere falan çektim kısa mesafeydi 0 0 Yorumla
United11 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 60% 1 yıl Diğer konusunda 1,3b cevap paylaştı. Üniversite de iken hep çekiyorum 0 0 Yorumla
DForVendetta Takip Et Guru Yaş: 34 1 yıl Diğer konusunda 1,2b cevap paylaştı. otostop çekmiyorum ve hiç almadım :) 0 0 Yorumla
agorasevdası Takip Et Master Yaş: 32 1 yıl Diğer konusunda 6,3b cevap paylaştı. Almam da çekmem de. 0 0 Yorumla
Ks1Bilen Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 620 cevap paylaştı. Sebep yok 0 0 Yorumla
m MarllboroRed Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 9,8b cevap paylaştı. Hayir 0 0 Yorumla
fatihankara06 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 79% 1 yıl Diğer konusunda 493 cevap paylaştı. çeksende seni alsam 0 0 Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 1 yıl Diğer konusunda 22,9b cevap paylaştı. Yok korkarım ben. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
Hayır çekmiyorum
Otostopla Türkiye'nin tamamını dolaştım üniversite zamanımda şu an da yolda gördüğüm otostopçuları özellikle şoförümle giderken durdurup aldırıyorum
Lisedeyken her okul çıkışı kartal dan sahile otostop çekerek inerdik. Her gören de alırdı. O zamanlar böyle tehlikeli olur diye düşünen pek yoktu.
Jdjdjdjd aklıma taksiyi otostop ile durdurdugumuz gelmişti
En son aldığım otostopçu kız beni evine goturmüştü ondan sonra hep alıyorum
Alırım eskiden çekerdim çekeni alıyorum Allah çektirmesin kimseyi
Cok çektim hala da çekerim yolda kalırsam ayıbı yok bu işin cok anılarım var.
Eskiden çekerdim. Şimdi arada alıyorum. 😇
Evet çekiyorum
Hayır çekmiyorum
hiç çekmedin bu zamana kadar
Hayır çok riskli bir şey bizim ülkemizde
2 kere falan çektim kısa mesafeydi
Üniversite de iken hep çekiyorum
otostop çekmiyorum ve hiç almadım :)
Almam da çekmem de.
Hayır mcok tehlikeli
evet taciz de edilmiştim:D
Hayir cekmem
Küçükken cekerdik arkadaşlarla 😂
Ben başka bir şey çekiyorum
Sebep yok
Çekmem almamda
Hayir
Yolculuk nereye İzmir'e bekleri
Genelde alıyorum ben
çeksende seni alsam
Yok korkarım ben.
Cekıyorum
Hayır
Çekiyorum
Hayır çekmedim
Çekmem