AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
2 kez oldum daha önce bir tane daha olma düşüncem var
Neden oldumuz agrınızmı vardı? Benım curukler alındı kaplama geldı ustune ve agrıyo ama sureklı degıl bazen hıcbısey yok bazem agrıyor baya aksamları ozellıkle ya da sıcak soguk bıseyler ıctıgımde cok korkuyorum pazartesı almanyaya donuyoruö burada yaptırdım hanı yapacak bıseyım zamanımda kalmadı burada
Çürük ve dolgu yapılması icin.. kanal yapilmadan dolgu yapan yerler var. Ama Çürük varsa dolgu öncesi kanal sonra dolgu yapılmalı yoksa sorun yaşarsın
Curuk vardı ama curugu aldılar sonrada kaplama geldi işte. Rontgenlere baktı biraey yok dedi sorun gorunmuyo cunku dislerde kanallik biseyde yok o yuzden cok tuhafima gidiyor
Senin agrin varken surekli mi agriyodu yoksa ara ara mi
Ara ara soguk ya da tatlı seyler yapar bazilari ucuza kacar ya da devlet hastanelerinde böyle saçma bastan savma isler. şu an özelde bir kanal dolgu 3000/4000 arasında ben hep özelde yapıyor um 3 tane yirmilik diş cektirdim 2 tane dolgu ama bir tane daha dolgu kanal yapılacak dişim var
Ben oldum ne soracaksın?
Agrin mi vardi oldun? O agri nasi bir agriydi sureklimiydi yoksa zaman zaman mi
Benim dişim apse olmuştu, 3 gün içinde büyüdü felaket bir ağrım vardı ağrıdan ağlıyordum 🥲 geçer diye bekledim mal gibi ama başıma vurdu ayağa kalktıktan sonra iki adım atınca dizim titriyordu başım dönüyordu yere oturuyordum. Zar zor evden çıktım doktora gittim, bir hafta ilaç kullandım şişlik indi gittim ama apse olana değil de sağ tarafta ki bir dişime yaptılar. Eğer soru şuysa cevabını net verebilirim; tedavi sırasında ağrı sızı olmuyor sadece aletlerin baskısını hissediyorsun. Benim sürekli midem bulandığı için sık sık ara veriyorduk, doktor da bende kan ter içinde kaldık öff be çok kötüydü o gün 😂
Gecmıs olsun. Senın kaplaman var mı dısınde?
Hayır kaplama yok bi tane dolgu var sadece
Yıllar evvel olmuştum yanlış hatırlamıyorsam
Neden oldumuz agrınızmı vardı? Benım curukler alındı kaplama geldı ustune ve agrıyo ama sureklı degıl bazen hıcbısey yok bazem agrıyor baya aksamları ozellıkle ya da sıcak soguk bıseyler ıctıgımde cok korkuyorum pazartesı almanyaya donuyoruö burada yaptırdım hanı yapacak bıseyım zamanımda kalmadı burada
Dişlerimde çürük vardı çürük yerler temizlendi sonra kanal tedavisi yapıldı ardından da dolgu yapıldı birkaç tane dişimde çürük daha var yine doktora gitmeliyim ama pek para meselesi sıkıntıs sıkıntısı olduğu için özele gitmek istemiyorum şimdilik öyle duruyor düzenli olarak fırçaladığım için çok ağrım rahatsızlığım olmuyor İdare ediyorum işte
Bende curukler alindi yani disi kestiler uzerinden sonra kaplama geldi ve agriyo 1 hafatdir
Muhtemelen kanal tedavisini doğru yapmamışlardır dolgu hava aldığı için dişin ağrıyordur özele mi gitmiştin devlete mi yaptırmıştın
Ozelde. Kanal tedavisi yaptirmadim ben curukleri aldilar sonra dolgu geldi uzerine. O hunden beri 1 haftadir agriyo
Ponçik çürükleri aldıktan sonra kanal tedavisi olmadan dolgu yapılmıyor bildiğim kadarıyla ama
Ama ozel yer sonucta nıye bılerek oyle yapsınlarko
cok deda oldum sor istedigini
dısımı kestıler kaplama gelcektı uzerıne sımdı ıse kaplama geldı ve gunde 2 jez falan agrıyo baya sonra gecıyor 1 saate ama agrıyıncada agrıyo yanı. Sınırler mı sorun sızce? Sinirle alakası olsa sureklı mı agrır boluk boluk mu? Agrıyınca cıdden yasamaktan soguyorum cok agrıyo doktorlar romtgene bakıp aslında kanallık bosey yok dedıket ama agrıyor ıste napacagımı sasırdım turkıyede yaptırdım ve pazartesı almanyaya donuyorum yani tedavi icin zamanımda kalmadı cok korkuyorum gecmez diye. Bunu yaşiyan oldu mu? Sinirlerde sorun varsa sureklı agrımazmıydı ama? Gecmezmı bu 9 gün oldu dişim kesileli. Kaplama geleli uzerıne 4 gun oldu
Yani kanallık bısey varsa agrı sureklı mı olır yoksa arada bir mi
kanal yapılır genelde kaplama sonraki seviye yani kanallık bişey yok derken neyi kastetmiş simdi sinirleri yakıyor zaten kanal tedavisinde o yuzden o diste agrı hissetmezsin sinirlerini almamış ve doktoruna soyle agrım var diye bikaç gune geçer falan der ilaç al der ya da yanlıs yapmıştır
Surekli soruyor nasi bi agri diye ilac falan vermedi 2 kez gittim agrim var dedim ve ozel bir yer hani kotu bir yer de degil ben sinirlerimi almasini cok korkuyorum istemiyorum ve yarin turkiyeden gidiyorum ne yapacagim
canim bak simsi eskiden sinirler alınırken boyle kızgın demiri coss diye basıyodu etine yanıyodu ama simdi oyle degil hissetmiyorsun bile incecik bişeyle yakıyo korkulacak bişey değil merak etme yurtdısına cıkmadan halletsen iyi olur yarım saatlik iş
Tamam ama yarim saatlik is fakat ya agri olursa muayene gerekirse zamanim kalmadi ki
kanal tedavisinde tek agrı igneleri bastırınca gelir o da sinirlerine bakıyo
Cok korkuyorum anlamiyosunuz 🥹
basit bi işlem korkmana gerek yok doktorun eli hafifse hicbisey hissetmeden hemen biter
Buyrun
Neden oldumuz agrınızmı vardı? Benım curukler alındı kaplama geldı ustune ve agrıyo ama sureklı degıl bazen hıcbısey yok bazem agrıyor baya aksamları ozellıkle ya da sıcak soguk bıseyler ıctıgımde cok korkuyorum pazartesı almanyaya donuyoruö burada yaptırdım hanı yapacak bıseyım zamanımda kalmadı burada
Evet benim de çürüğüm dibe inmişti ve bir gece ağrıdan duramayıp gittim. Yaklaşık 1 hafta sürer ağrısı ne ağrı kesiciler içtim o süreçte.. sıcak soğuk, asitli şeylere çok dikkat edin ve en büyük ağrılar gece olur o nednele ağrı kesici alıp yatın
Iste 1 haftadir agriyor zaten ve hep gece aksam gibi. Ve su varki ben kanal olmadim yani sadece curuk alindi dolgu geldi uzerine normal mi bu agri
Eğer 1 hafta daha devam ederse normal değildir fakat bence şimdilik normal
Niye normal ki
Yani bende de öyle olmuştu da ondan
Ama ben kanal olmadim sen oldun
Senin çürüğün derinlerdeyse belki ondan da olabilir ilaçlarını düzenli alıyor musun
Ilac yazmadi ki
Curugu aldilar kestiler disi uzerine kaplama geldi
Ağrı kesici antibiyotik falan yok mu
Yazmadi
Acaba çürüğü bitti sanıp diptekini almadılar mı
Bilmiyorum ki
İnş yoktur öyle bir şey tekrar doktoruna danışmanı öneririm
Danisicam yarin Şu an dilguyu gecici yapisdirdilar yarin tam yapisdiricaklar soylicem ahrim
Var diye ama napcam bilmiyorum
Gidiyorum yarn
boş ver sen panik yapma onlar tekrardan bakıp gerekeni yaparlar rahat ol
InsAllah. Olamiyorum inanki sinirlerim bozuldu hergun agliyorum sabah bisey yok aksam basliyor baya agriyor sonra 1 saate geciyor
Sakin ol ya kadma kendini bu kadar ağrı en çok akşam olur herkeste böyledir insallah güzel seyler söylerler
InsAllah ama bisey soylemiyolar sorun orada rintgene bakiyomsorun yok diyo ama sorun yoksa nasil agriyo? Sonra diyo kulaga gidiyosa kanal tedavi yapilmasi gerekbilir ama daha digru durust bir teshis koymadan oyle soylemek de olmaz ki rintgene bakip sorun yok diyor ben anlayamiyorum inanki bak hergn umutlaniyorum bugun agrimaz diye ama sonra agriyor ve agliyorum sinirden
Anlıyorum seni bunun kesin çözüme kavuşması için yarını beklemen gerek insallah hallolacak
InsAllah dua et
Ediyorumm
Sagol..
Rica ederimm
🥹🥹
🙏🏻
🥹. ☹️
Nolduu
Bılmıyorum
Hmm
Sorabilirsin
Kanal yapmadan once agrım bardı demi
Bu agrı nası bır agrıydı tum gun mu yoksa ara hoc bısey yokmuydu
Ara ara ama sizliyordu kanaldan sonra gecti
Yani surekli bir agri degil miydi
Değildi ama agridigi zaman fenaydi
Bende oyle ana korkuyorm sinirlerim falan alinsin istemiyorum ve zamanimda yok pazar
Tesi almanyada donuyorm
Sinirler almadan duzelmez ki birak alsinlar zaten ağrıyı yapan sinirler ama yetismez tabiki
Yetismez ve sinirde sorun yok dedi rintgene bakti
Sinirde sorun yoksa birgunde olacak is bugun varsa yaptir dolgu temizleyip dolgu yapicak
Tamam iste dolgu var gecici yapisdirdi pazar
Tesi yani yarin tam yapisdiricak. Ama agri var dolgu gelse ustune neye yarar
Agri oldugunu dile getir sinirlere baksin tekrar ya da gecici dolgu hava aliyordur
Gecici dolgu degil ki tam dolgum bu sadece gecici yapiskanla yapisdirmislar Şu an
tamam iste onu cikartip tam dolgu yapicak