Bence erkek bir kere aşık olur ondada kör olur. İlişki biterse erkekde aşk kalmaz körlükte sonraki gelenleri erkek sever ama asik olmaz. Aşk kör olmaktir. Sevmek anlasabildigin biriyle yola cikmak. Uzun lafin kisasi bence erkek kafada bitirdiyse ilk aşkını ozlemez bazi takinti yapanlar haric.
Ya bu aşk konuları birazcık beni geriyor. Aşk acısı çekiyorum da. Birazcık ona kafam takılıyor. Kafam dağılsın diye de böyle aşkolokluk falan yapıyorum işte
Üslubuna dikkat et sende bütün kızları denemişsin heralde hepsinden haberin var şunu da söylim benim sorumda utanılacak bişey yoktu ya da bu kadar içerlenecek ama sen yanlış anlamışsın beni ilgilendirmez. Bütün kızlara eskortluk yapıyor diyemezsin bu genel bişey olamaz. Eğer oluyorsa da annen ya da kız kardeşlerin de içine giriyor. Bundan sonra konuştuğun şeylere dikkat etsen iyi olur son kez uyarıyorum seni
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Sorsunlar
Erkekler neden bu kadar egolu
Erkek adam kendine güvenmeli yoksa erkekliği mana anlaminda sikintiya girer
Özgüven yoksa biz de yokuz diyorsun
Evet özgüveni olmayan erkek adam yerine bile konmaz
Haklısın galiba kendine güvenen erkekler bir sıfır öndedir
Evet baska soru var mi?
Bir erkeğin hayatında yeni birisi varsa eski sevgilisini özler mi
Bence erkek bir kere aşık olur ondada kör olur. İlişki biterse erkekde aşk kalmaz körlükte sonraki gelenleri erkek sever ama asik olmaz. Aşk kör olmaktir. Sevmek anlasabildigin biriyle yola cikmak. Uzun lafin kisasi bence erkek kafada bitirdiyse ilk aşkını ozlemez bazi takinti yapanlar haric.
Kör olmak derken kimseyi gözü görmemesi mi. Yani çoğu erkeğin gözü dışarıda da
Erkeğin gözü dışarıda olur doğru ama erkek aşık olursa erkeğe dışarısi karanlik sevdiği ışık olur ondan başkasını görmez.
Keşke herkes senin gibi düşünebilse ya. Bak şimdi yine modum düştü
Nasıl yani neye moralin düştü
Ya bu aşk konuları birazcık beni geriyor. Aşk acısı çekiyorum da. Birazcık ona kafam takılıyor. Kafam dağılsın diye de böyle aşkolokluk falan yapıyorum işte
S. et geçiyor eninde sonunda
Geçmiyor. Bilmediğin şeyler var. Tamam şimdi senin de canını sıkmayayım.
Canımı sikamazsin zatende eninde sonunda geçiyor benimki geçtiyse herkesinki gecer.
Seninki geçtiyse? Derken. İnsanların ne yaşadığını bilmeden yorum yapmamanı öneririm
Tamam
Sor gelsin aslanlar
Hayatınızda biri varken neden dışarı bakmaktan alıkoyamıyorsunuz kendinizi
Bütün kızlar mı yapıyor sence yoksa seninle birlikte olanlar mı düşün öyle gel
Üslubuna dikkat et sende bütün kızları denemişsin heralde hepsinden haberin var şunu da söylim benim sorumda utanılacak bişey yoktu ya da bu kadar içerlenecek ama sen yanlış anlamışsın beni ilgilendirmez. Bütün kızlara eskortluk yapıyor diyemezsin bu genel bişey olamaz. Eğer oluyorsa da annen ya da kız kardeşlerin de içine giriyor. Bundan sonra konuştuğun şeylere dikkat etsen iyi olur son kez uyarıyorum seni
İşine gelmiyordur ben asla boş yapmam yaran vardı sanırım acıdı
Sen benim kim olduğumu biliyor musun
Niye annen söylemedi mi hddhdu
Hı hım aynen tamam
Tamam şimdi git başımdan birde kızlara diyorsunuz çok konuşuyor diye siz daha fenasiniz hâlbuki
Kardeşim susar mısın dizi izliyorum
Peki abisi
Aferin
Hadi
Çocuk sahibi olduğunuzda ne düşünüyorsunuz
Mutluluk tuhaf bir his
Çocuğuna düşkünlüğünün sebebi eşine olan düşkünlüğün müdür yoksa çocuk sevdiğinden mi
Çocuk sevgisi
Peki
Çocuğunuz olduğunda neden dışarı bakarsınız
Bakmam dışarı
Senin için değil genel konuştum. Neden bakıyorlar yani
Doğum sonrası eşinde oluşan fizyolojik değişiklikler
Lohusa'dan mı bahsediyorsun
Evet
Bazı konular konuşularak halledilebilir. Çoğu erkek dışarı bakmayı tercih ediyor
Evet öyle
hadi bakalim ablasi
Erkeklerin aldatma nedenleri
Hiç kız yok
Bir erkek neden sevgili yapar
Zekice
Her konuda kızların en iyisi olduğunu düşünüyorum neden böyle