Nednese yasitlarimi hiç sevmiyorum?

Yasitlarimi sevmiyorum çünkü kendilerine makyaj yapıp saçlarını flan yapip kendilerini yaşlarından büyük gostermeye çalışıyorlar ve iki üc erkegin arkalarindan konuşup biseyler dusunmelerkni istediklerini düşünuyorum ben onalr gibi değilim ve nednese karsilastigimda sanki brn değişik misin gibi alaycı bir tavırla bakıyor buda moralimi bozuyor

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar ergenlikteyiz oyuden yaslarindna büyük gözükmeye çalışıyorlar diyorum
Nednese yasitlarimi hiç sevmiyorum?
Cevapla