Kafayı yemek üzereyim lütfen biri kesin beni zarara uğratmıcak çözüm sunsun?

Bizim evimiz yapı kayıt belgeliydi. Komşuların b*k gideri bizim arsadan evin arkasından geçiyor kot farkından dolayı. Eski tip evin boyunda taş tuğladan bir duvar ve içerisinde boru falan yok bu şekilde atıksu tuğlanın içinden yukarıdan akıyor. Evin zeminine duvarına temas ediyor. Her sene fare pire rutubet sinek problemi yaşıyoruz. Ahlaksız kitapsız komşuların bir halt yapacağı yok. Sistemin açığından yararlanıp hiçbir şey yapmıyorlar. Sinek bastı İBB ilgilenmiyor İSKİ ilgilenmiyor Sarıyer Belediyesi ilgilenmiyor. Kaldırmaya kaldıramıyorum tamir ettirmeyi tamir ettiremiyorum ilaçlattırmaya ilaçlattıramıyorum.. Önceden yetkililer gelip “ah buralar yapı kayıt belgeli keşke tapu olsaydı böyle olmazdı “ vs diyorlardı. Ibb ile satış sözleşmesini yaptık. Tapu kadastrodan ölçüm yaptırdık. Nasıl sonuç alacağız bilmiyorum. Lütfen biri artık bir fikir versin versin. Tıkasam bunca sıkıntıya haksızlıklara b*ktan sisteme karşı bir de ceza alacağım. Kanunsuz iş yapmak istemiyorum. Tıkamazsam durum ortada. Komşular b*kunın sorumluluğunu almıyorlar. Dava açamam tapuları ödüyoruz para yok bir de davalar uzun sürüyor. Gerçekten bu sisteme lanet olsun. Fotoğrafları bırakıyorum. Arabızda hukuk sisteminden, belediyecilikten vs anlayan varsa lütfen yardımcı olsun gitmediğim yer kalmadı çözümsüz kaldı.
Kafayı yemek üzereyim lütfen biri kesin beni zarara uğratmıcak çözüm sunsun?
Kafayı yemek üzereyim lütfen biri kesin beni zarara uğratmıcak çözüm sunsun?
Kafayı yemek üzereyim lütfen biri kesin beni zarara uğratmıcak çözüm sunsun?
Kafayı yemek üzereyim lütfen biri kesin beni zarara uğratmıcak çözüm sunsun?
Kafayı yemek üzereyim lütfen biri kesin beni zarara uğratmıcak çözüm sunsun?
Cevapla