Bizim evimiz yapı kayıt belgeliydi. Komşuların b*k gideri bizim arsadan evin arkasından geçiyor kot farkından dolayı. Eski tip evin boyunda taş tuğladan bir duvar ve içerisinde boru falan yok bu şekilde atıksu tuğlanın içinden yukarıdan akıyor. Evin zeminine duvarına temas ediyor. Her sene fare pire rutubet sinek problemi yaşıyoruz. Ahlaksız kitapsız komşuların bir halt yapacağı yok. Sistemin açığından yararlanıp hiçbir şey yapmıyorlar. Sinek bastı İBB ilgilenmiyor İSKİ ilgilenmiyor Sarıyer Belediyesi ilgilenmiyor. Kaldırmaya kaldıramıyorum tamir ettirmeyi tamir ettiremiyorum ilaçlattırmaya ilaçlattıramıyorum.. Önceden yetkililer gelip “ah buralar yapı kayıt belgeli keşke tapu olsaydı böyle olmazdı “ vs diyorlardı. Ibb ile satış sözleşmesini yaptık. Tapu kadastrodan ölçüm yaptırdık. Nasıl sonuç alacağız bilmiyorum. Lütfen biri artık bir fikir versin versin. Tıkasam bunca sıkıntıya haksızlıklara b*ktan sisteme karşı bir de ceza alacağım. Kanunsuz iş yapmak istemiyorum. Tıkamazsam durum ortada. Komşular b*kunın sorumluluğunu almıyorlar. Dava açamam tapuları ödüyoruz para yok bir de davalar uzun sürüyor. Gerçekten bu sisteme lanet olsun. Fotoğrafları bırakıyorum. Arabızda hukuk sisteminden, belediyecilikten vs anlayan varsa lütfen yardımcı olsun gitmediğim yer kalmadı çözümsüz kaldı.
Kafayı yemek üzereyim lütfen biri kesin beni zarara uğratmıcak çözüm sunsun?
Kanka eskiden olsa cimer ilgilenirdi diyeceğim de. Senin durumunda başvurmadığın bir tek orası kalmış. Fotoğraflarla birlikte cimere şikayetini yaz. Ve kurumların ilgilenmediğini yaz. Mutlaka yönlendireceklerdir. Vaz geçme işin çözülene kadar aynı başvuru numarasıyla şikayetlerini yazmaya devam et. Umarım davaya gerek kalmadan çözülür. Bu durumun çevreye zarar verdiğini ve kamusal bir probleme dönüştüğünü eklemeyi unutma sakın. Ufak çocuklar buranın yakınına gelip oyunlar oynuyorlar hastalık kapacaklar gibi de şeyler ekle..
Bundan 10 sene önce var ya. Cimere bir şey yazdımmı kapımda 20 yetkili sıraya girerdi. Sağolsun hükümet devletin çalışan bütün kollarını işlevsiz hale getirdi. Bana bu söz nedense Atatürk ün bir sözünü hatırlattı da neyse bunlar için silivriye gidemem...