SSeferberlik olunca ne olır?

Arkadaşlar atıyorum seferberlik oldu harp var ve türkiyede savaş uçağu alması gerek. Ama ülkenin savaş uçağı ya da savaş gemisi alacak parası yok. Türkiye bu durum içinde tc vatandaşı olan ve kökeni türk olan zengin iş adamlarının mal varlığına el koyup savaş malzeme ihtiyacını bu zenginlerin parasıyla karşılar mı? Ama ya mal varlıklarının sahipleri servetini devlete vermeye razı olmazsa? O zaman türkiye zorla mı alır?

SSeferberlik olunca ne olır?
Cevapla