Hayır yap madem 100 lira elleme 1 sene 3/5 3/5 can sıkıyor, siz hangi markayı kullanıyorsunuz zam gelmeyen grup bi kaç gün sonra da size gelir sanıyorum? 


Ay inanmıyorum 😂😂
Şarksı vardı ay inanmıyorum diye aşkın nur yenginin o geldi aklıma 😂 neye inanmadın 😂
Ehh işte sıkıntıdan yine 3 tl eklemiş kız vergisiz fiyatı 10 lira bişey olması lazım bunun 😂
Ben de onu diyorum, yapsınlar ama ellemesinler biraz 2/3 ay da bir zam mı gelirmiş
😂 😂 İyi olur sen kullanıyor musun
O zaman kızmalısın 2 paralık zevkimiz var ona da karışıyorsunuz de 😂 😂
Sor sor bize de haber ver 😂
Bunuda geri çektireydinya 😂
Babamın gözü yaşlı
Hepimizin
Allah yardımcınız olsun
Gelen zam mı sigara üzerinden değerlendirme hemen hemen her şeye zam geliyor, gıda dan tekstil e, nakliyeden, üretime hepsine hepimizin yardımcısı olsun bence
Kesinlikle öyle geçinmek çok zor
Cevap
5Cevap
Sigaraya başladığımda chester 7 tlydi söyleyecek başka bir şey yok bizde olmasak kasa nasıl dolacak
Ben Winston la başladım 5 tl ydi
Vay be.. 4 liraya bi marlboro bi kutu kola alırdım.. Nereden nereye...
Uğraşmasınlar ya direk 100 yapsınlar bizde onlarda rahatlasın
Bırakmak hayatına birsuru katkı saglayacakken neden bırakmıyosunuz anlamıyorum
Öyle hemen bırakılacak bişey değil hanımefendi, bıraktığımız da evet sağlık açısından katkısı olur maddi yönde pek bişey etkilemez sanıyorum
Maddi yonden de etkiler onun yerine avakado alirsın vucuduna omega3 girer asdfg
Hiç te sevmem 😂 😂
Kısa Marlboro içiyorum 300 lira olana kadar devam
Ben de gereksiz zam canımı sıkıyor yoksa limit yok yine içerim de böyle olması kötü
Yaparlar mk yaparlar
Reis yükleniyor yine
Hangi sigarayı önerirsiniz tat olarak
Malbora
Sen de bizdensin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar