Arkadaşım haklı m? Şeyine sahip çık diyor?

Flörtüm var sevgili gibi biseyiz. Hoşlanıyorum aslında tatlı çocuk... arkadaşımda şöyle söylüyor " sakın bişeyler yaşama , tüm caziben biter , artık seçenek çok ama şunu unutma bı erkek 20 tane karıyada gitse , aklı istediğini alamadiginda kalır böyle böyle yavaş yavaş bağlanır. eğer ilk haftalardan biseyler yaşarsan belki bidaha telefonlarına bile zor bakar. Git ye iç eğlen arabayla gezin ama şeyine sahip çık diyor. Mesela alkol alıyorsaniz gidin mekanda için her içen o işi yapmak zorunda değil böyle böyle zaman geçirerek kendine bana. Mesela biseyler mi bekledi senden koy tavrını o an onun yanını terket emin ol 2 saat sonra kapında. Kızım erkek ulaşamadığına bağlanır dedi..
Arkadaşım haklı m? Şeyine sahip çık diyor?
Cevapla