Diğer Vefat etmeden önce geride kalanlar için mektup veya bir video bırakır mısınız? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 13 Yapay Zekaya Sor bana ayrılan sürenin sonuna gelmiş bulunmaktayız : )Ben bırakırım.. Vefat etmeden önce geride kalanlar için mektup veya bir video bırakır mısınız? Cevapla Ayrılık Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 91,1b cevap paylaştı. Hayır not bırakacak birisi olsa zaten intihar etmezdim.. kimsem yok diye ederim sadece. 1 0 Yorumla
ladymelo Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 31% 1 yıl Diğer konusunda 1,7b cevap paylaştı. Aradan 10 yil nasıl geçti hayret!#mehmet#piskinEvery time we say goodbye#Ella 😭😢 1 0 Yorumla
Oluştur Takip Et Master Yaş: 30 , eic 74% 1 yıl Ben öldükten sonra birilerinin ne düşündüğü umurumda olmaz, sessiz sedasız alırım voltamı 2 0 Yorumla
legolas38 Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 98% 1 yıl Diğer konusunda 380 cevap paylaştı. 10 yıl önce vasiyetimi yazıp cüzdanima koymuştum hala durur orada 1 0 Yorumla
tortitotilla Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 873 cevap paylaştı. Gerek yok öyle şeylere yaşarken anlamamışlar ben öldükten sonra beni anlasalar ne😏 1 0 Yorumla
Kim-Bilir-Belkidee Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 535 cevap paylaştı. Merhaba,Hayır!Rabb'im gecinden versin! 🌸 1 0 Yorumla
düşünmektükenmektir Takip Et Master Yaş: 38 , eic 98% 1 yıl Diğer konusunda 863 cevap paylaştı. Evet. Bırakacağım. Beter olacaklarını sanmıyorum fakat bu şekilde bir gidiş olacaksa , bırakırım. 1 0 Yorumla
AnonimBirKullanıcı_ Takip Et Xper 6 Yaş: 21 , eic 100% 1 yıl Video değil, öleceğimi anlamışsam vasiyetimi hazırlarım ve ufak bir not yazarım. 1 0 Yorumla
sozsuZzaman Takip Et Master Yaş: 21 , eic 99% 1 yıl Hiç bir şey bırakmam ama anneme bir mektup yazardım 1 5 Yorumla AlmanPrens 1 yıl Nasıl yani… Yorumla sozsuZzaman 1 yıl Yazarım işte Yorumla AlmanPrens 1 yıl Tamam da annen senden önce vefat etmiş olur Yorumla sozsuZzaman 1 yıl O hiç belli olmaz Yorumla AlmanPrens 1 yıl 🙄 saçmalama lütfen Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) 1 yıl Yok hiç gerek yok, ben öldükten sonra hatırlamasalar da olur. Ben nasıl olsa duymayacağım. 1 0 Yorumla
вуηαяcσѕ Takip Et Mentor Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Bir Veda Mektubu niteliğini bırakabilirim 1 0 Yorumla
Babelissk Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 678 cevap paylaştı. İntihar etsem bırakırım. 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl Böyle şeyler konuşmayın 0 2 Yorumla Soran 1 yıl ben konuşurum. Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Konuşamazsın. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Hayır not bırakacak birisi olsa zaten intihar etmezdim.. kimsem yok diye ederim sadece.
Aradan 10 yil nasıl geçti hayret!
#mehmet#piskin
Every time we say goodbye
#Ella 😭😢
Ben öldükten sonra birilerinin ne düşündüğü umurumda olmaz, sessiz sedasız alırım voltamı
10 yıl önce vasiyetimi yazıp cüzdanima koymuştum hala durur orada
Gerek yok öyle şeylere yaşarken anlamamışlar ben öldükten sonra beni anlasalar ne😏
Merhaba,
Hayır!
Rabb'im gecinden versin! 🌸
Evet. Bırakacağım. Beter olacaklarını sanmıyorum fakat bu şekilde bir gidiş olacaksa , bırakırım.
Video değil, öleceğimi anlamışsam vasiyetimi hazırlarım ve ufak bir not yazarım.
Hiç bir şey bırakmam ama anneme bir mektup yazardım
Nasıl yani…
Yazarım işte
Tamam da annen senden önce vefat etmiş olur
O hiç belli olmaz
🙄 saçmalama lütfen
Yok hiç gerek yok, ben öldükten sonra hatırlamasalar da olur. Ben nasıl olsa duymayacağım.
Uğraşamam ben mezarda cururken onların düşüncesi umurumda degil
Bir Veda Mektubu niteliğini bırakabilirim
İntihar etsem bırakırım.
Bu intihar olur öyle bir düşüncem yok..
Bu video beni çok üzmüştü
Bu adamla sohbet edebilmeyi isterdim.
Ne işim olur, ölmüşüm zaten
Böyle şeyler konuşmayın
ben konuşurum.
Konuşamazsın.
Ölelim de mektup kolay iş
Bırakmam
Bırakmam.