Üzerimde kaç yılığın asosyaliiği var kimseyle iletişim kuramıyorum napıcam?

Hiçkimse benle arkadaş olmuyor herkes beni bıraktı
Üzerimde kaç yılığın asosyaliiği var kimseyle iletişim kuramıyorum napıcam?
Cevapla