22 yaşında 2. kez mezuna kaldım ne yapabilirim?

22 yaşındayım geçen yıl çalıştım ama olmadı bu sene tekrar yksye giricem yaşıtlarım mezun oldu ben daha kazanamadım bile kendimi çok kötü hissediyorum bir kez başarısız olunca bidaha nasıl yapıcam hiç bilmiyorum bir tane bile arkadaşım yok ve doğuda yaşıyorum normalde istanbuldaydık buraya taşınmak zorunda kaldık
22 yaşında 2. kez mezuna kaldım ne yapabilirim?
Cevapla