Kürtler neden bu kadar dışlanıyor? İçlerine girince anladım. Aslında hiçte kötü değiller?

Bu zamana kadar bana hep kötü anlatılmıştı. Bir Giresunlu olarak ilk kez kürtlerle beraber çalıştım patronlarım falan hepsi kürttü. Ben karadenizlilerden, kendi hemşerilerimden görmediğim insanlığı, yakınlığı, sıcaklığı onlarda gördüm. Özlerinde gerçekten mükemmel insanlar. Sizi böyle bilmiyordum.. Hakkınızı helal edin kürt kardeşlerim.

Kürtler neden bu kadar dışlanıyor? İçlerine girince anladım. Aslında hiçte kötü değiller?
Cevapla