Erkek arkadaşım onu aldattığımı düşünüyor niye sizce?

Erkek arkadaşımla internetten tanıştık 4 ay önce. Yabancı ve başka bir ülkede yaşıyor. İlk mesajlaştığımız zamanlardan beri bana aşıkmış. Kendisi bile inanamıyordu bu duruma, ilk kez böyle hissetmiş, birini tanımadan sevmiş. Benimle evlenmek istediğini söylüyordu. O zamanlar inanmıyordum ona. Fotoğraflarımı kaydetmiş, ekran görüntüsü almış, arkadaşlarına anlatmış beni, hepsini sonradan gördüm. Hatta fotoğrafımı telefon ekranına koyup bana ekran görüntüsü atmıştı. Tanıştıktan 2.5 ay sonra benim yaşadığım şehre geldi. Söylediği şeyler doğruymuş. Bana hediye yüzük almış, annesi çiçek yapmış benim için. İlk buluşmada verdi. Fotoğrafım da hâlâ telefonunda kapak fotoğrafıydı. 1 hafta kaldı ve sonra yaşadığı ülkeye döndü ama 2 hafta geçmeden bana bilet aldı ve ben onun yaşadığı ülkeye geldim. Ama dün gece uyumadım bu sitede takılıyordum ya da internetten bir şeyler araştırıyordum. O da birkaç kez uykudan uyanmış ve beni telefonda bir şeyler yazarken görmüş. Onu aldattığımı düşünmüş. Geçen gün de telefonumda bir şey yüzünden galeride çöp kutusuna bakmak istedi ama göstermedim çünkü eski sevgililerini kafaya takmıştım ve onların fotoğraflarını bulup ekran görüntüsü alıp arkadaşıma atmıştım sonra da silmiştim. O yüzden çöp kutusunu gösteremezdim. Başta çok kızıyor ama sonra hep normale dönüyor ve konuyu kapatıyor. Geçmişimi de sorun etmişti öğrendiklerinden sonra yıkılmıştı ama sonra o konuyu kapattı. Bazen alkol alınca da benim onu sevmediğimi söylüyor. Bir ara tartışma sırasında "Avrupa'da vize almak için beni kullanıyor olabilirsin" bile dedi. Ama hiç ayrılmayı da düşünmüyor. Neden sizce?

Erkek arkadaşım onu aldattığımı düşünüyor niye sizce?
Cevapla