Herkes her istediğini yapabiliyor her kötülüğü yapabiliyor hiçbir şey de olmuyor?

Madem Allah var Neden bu kadar çok izin veriyor bu imtihan sadece masumlara mı. Neymiş çok çile çekince en üst seviye Cennet varmışmış.
Sonuçta kötülük yapan da affedilecek değil mi. Buradaki mantık nerede.
Herkes her istediğini yapabiliyor her kötülüğü yapabiliyor hiçbir şey de olmuyor?
Cevapla