Dün bi arkadaşım burnumdaki sivilceye şirin dedi ya😄
Karşı cinsten mi yoksa hemcinslerinizden mi daha çok iltifat alıyorsunuz?
Dün bi arkadaşım burnumdaki sivilceye şirin dedi ya😄
Hangisinden iltifat almak daha güzel sizce
İkisinden de alıyorum ikiside çok mutlu ediyor beni ama kız arkadaşım ayaklarıma güzel bir şey söylediğinde de en fazla kendi de öyle yaptirmak ister diye düşünüyorum ama erkek iltifat ettiğin de güzel bir şey söyleyince niyetini gözlerinden anlıyorum ikisini de seviyorum mutlu oluyorum ama manaları çok farklı oluyor 😅
Evet haklısın
Karşı cinsten elbette iltifat alma hevesim yok beni mutlu da etmiyor açıkçası hoşuma giden iltifatlar genellikle mizacıma ya da yeteneklerime yönelik olursa daha mutlu eder
Karşı cinsten daha çok alıyorum, hemcinslerim de yakışıklısın diyor, kadınlardan iltifat almak daha güzel, lisede bir kız vardı, bana gözlerin çok güzel diyordu.
Cevap
39Cevap
Kadınlar daha çok iltifat alırım elbette
Tabii ki karşı. Hem cinslerim zaten iltifat etmesin mümkünse.
😁😂
Öyle tabii sapık gibi 🤣
Genelde karşı cinsten alıyorum diğer beylere göre daha efendi biriyim diye bundan dolayı yalandan iltifat ediyorlar ama farkındayım
etkili olanı karşı cinstir sendede öyle değilmi? güneş doğdumu senin orada, ama zaten gerekte yok sen varsın ya... mesela ;))
Seslenirken yakışıklı deyip sonrasında da teşekkür anlamında zekisin diyen abiler de ablalar da var onun dışında iltifat almam pek
Karşı cinsten aldığım iltifatlar çok sıradan geliyor yaptığım işlere olan iltifatlar daha çok beni etkiliyor
Erkekler daha çok söylüyor bana yürümüyorlardır umarım
İnş😄
Hahah😄
gay ya da lgbt'li değilim ama kendi hemcinsimden iltifat alıyorum. Çok anlamsız
Hem cinsimden almayı tercih ederim bana samimi geliyor
Her ikisinden ama cogunluk la hemcinslerimden
Hemcinsimden almak daha guzel. Çünkü hemcinsim iltifat ediyosa doğrudur fjdkdkd
Hemcinslerimden daha çok. İltifat sayılmaz ama tatlı sevgi sözcükleri
İki taraftan da alıyorum. Hemcinslerimden almak daha çok hoşuma gidiyor
Karşı cins tabi ki brolarım neden iltifat etsin bana :D
Hemcinsimden alıyorum ve bence hemcinsimden almak daha güzelll
Hemcinsim kankalarimdan karşı cins yalanci çıkarına geldigi gbi davranır
Karşı cinsten. Ama karşı cinsin söylediği yüz iltifat hemcinsimin söylediği 1 iltifat kadar bile etmez 😂
Erkekler realist ne görürse içindeki söylüyor kadınlar üzülmesin kırılmasın flan diye yapmacık olarak cevap veriyor
Almiyom Allah belamı versin
Tövbee
İşte sen de böyle bi insansın kabullencen
Karşı cinslerle çok muhattap değilim ama genede duyduğum oluyor hemcinslerim çok iltifat eder genelde
İkisinden de alıyorum ne yazık ki 🙄
Niye ne yazık
Çünkü yalan söylediklerimi düşünüyorum 😂😂😂
Söylediklerini 😂
Söyledikleriniii!😄
Evet onların söyledikleriniii 😂😂
Gym bürodan alıyorum. (şüpheli)
😄
Hemcinslerimden. Kapalı olmama rağmen erkeklerden daha çok bakıyorlar bana.
İkisinden aliyorum ama kizlardan almak daha mutlu ediyor
Aslinda her ikisindende aliyorum ama tabiki hemcinslerim daha onemli daima
Genelde her iki tarftanda
Hemcinslerimden daha çok iltifat aliyorum
karşı cinsten
Karşı cinsten daha çok alıyorum.
Her iki cinsten de eşit derecede..
Hemcinsten oltifat alinca bebek gibi oluyorum
Hemcinslerim iltifat etmez :)
kimin umurunda
karsı cins ve yataktayken
Hemcinslerimden çok iltifat alıyorum.
Karşı cinsten
Genel olarak hep karşı cinsten iltifat alıyorum
Karşı cins daha güzel
İltifat almıyorum
Vasat bir tipsin aslında.
Sağol
Kadınlardan
Kimseden.
karşı cinsten
Karışık...
Karşı cins
Her ikisinden
Karşı cinsten
Kimseden wpdlwplc
kimseden :)
Genelde karşı cins.
İkisindene
Hiç kimseden
Karşıcins
Karşı cins
Sana sulanıyor olabilir
İkisinden de
Karşı
kimseden
Hiç iltifat almadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?