Seneler geçtikçe neden daha karizma oluyorum?

10 yaşımdayken herkes maymun diye dalga geçerdi. Ergenliğe falan girdim çok zayiftim iskelet falan derlerdi. Ben de kendi tipini begenemzdim. Lisedeyken falan aynalara bile bakamazdim bu yüzden ozguvensiz biriydim. Her yerimde sivilce vardı. Şimdi takip ediyorum kendimi 20 yaşımdan sonra yüzüm oturmaya başladı. 24 yaşıma geldim şimdi yüz hatlarim daha belirgin yüzük daha iyi oturmuş durumda. Kendimi karizma buluyorum. 24 yaşımda bu hale gelsiysem 30 yaşımda nasıl olurum acaba? Yıllar geçtikçe karizma artıyor mu?
Güncellemeler
1 yıl
Eskiden yüzüme bile bakmayan kızlar şimdi bana yaklaşmaya çalışıyorlar fakat ben onları eskisi kadar güzel bulmuyorum. Hatta kendime yakistiramiyorum bile. Bazen diyorum ulan zamanında nasıl bu kıza güzel demişim kendime yakistirmisim diye.
Seneler geçtikçe neden daha karizma oluyorum?
Cevapla