Diğer dil kursundan gördüğüm kız var beni gördüğünde gözleri ve yüzü gülüyor. Konuşmaya bir türlü fırsat yakalayamıyorum. Hep kızlarla beraber kütüphaneye iniyor ama ara sıra koridorda gezindiğini görüyorum. Bilmiyorum heralde beni düşünmüyordur. Belki de ben hayal kuruyorumdur. Mevzuya bir türlü girmek istiyorumda biraz aklımda plan olsa da tedirginim. Riske bir türlü kendimi atamıyorum. Biraz utangaçlıkta desen var ama bir an cesaretimi topladığımda kız konuşmaya müsait olmuyor. Bahs etdiğim mevzu belki komik ola bilir. Ama beni anlayıp saygıyla meseleme bir nebze de olsa yardım eden olursa mutlu olurum:)
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Arkadaşları olduğu için mi utaniyorsun
Senin gibi biri vardı anlatabilir miyim
Benim gibi nasıl merak ettim? Evet çok fazla kişi olduğunda otomatikmen ters teper diye konuşamıyorum
Konu dersle ilgili olduğunda şakur şukur konuşurum da hisslerime geldiğinde sanki ağzım düyümleniyor
Ya işte çocukla bakışıyoruz bir iki açılmaya çalıştı arkadaşlarımla yemeğe gidiyordum bir kere de arkamda bekledi ben biriyle konuşuyordum diye vazgecti falan senin aklında ki plan ne?
O hiç değilse açılmaya çalışmış ben bi halt yiyemedim (. Kızı ders çıkışı takip etmem yanlış anlaşılmasın diye sosyal medyadan takip etmem numarasınıda eklemedim ama nerden istesem iletişime geçeceğimi biliyorumda nasıl konuya dalmalıyım o mevzu geldiğinde ağzım kapanıyor aklım duruyor sanki
Kızdan emin olamiyor musun
Kızın hakkında bildiğim tıp üniversitesi son sınıf öğrenci gittiğim kurs almanca o alt kursdan ben daha b2 seviyyesini yeni bitirdim. Kız beni gördüğündü böyle gözü yüzü gülüyor sanki yüzü çok güzel yuvarlak yanakları güzel hoş bir çehresi var yürüyüşü güzel ağır başlı. Sosyal medyada baktığım kadarıyla kendini fazla paylaşmayı sevmez
Hayır ya emin olamıyor konuya giremedim. Ben fazla enerjik ve sempatik insanım konuya girersem saatlerle konuşurumda konuya nasıl gireceğimi bir türlü kesinleştiremiyorum işte bu seçiciliyim ve kararsızlığım yüzünden şansımı kayb ede bilirim
Zamanın varsa bana bu konuda yardımcı olurmusun cidden minnetdar olurum belki de yaşadıklarımıza benzer şeyler bizi burada buluşturdu. Yeni arkadaş ola biliriz sana burada destek olurum
Kızdan emin değilsin yani peki kafamda plan var dedin o ne
Şimdi ben de kızdan emin olamadım yani çünkü normal gulenc yüzlü biri olabilir yeşil ışık yakması için bakismaniz lazım ki insan bakismada da emin olmaz ya bir şekilde konu açman gerekiyor kızın arkadaşlarından yardım alsan özgüvensiz ilan edilirsin sen en iyisi en temiz yöntem ınstagramdan ekle 👍🏻😅
Kafamdaki plan şu her halde kız gelecek sene eğitimini tamamladıktan sonra yurt dışına uzmanlık için gidecek ve ben bu konuya girerek: “siz neden 2 gruba ayrıldınız C1 seviyeye mi hazırlanıyorsunuz? Yurt dışında Pratik yaptınız mı? Almanya sizce nasıl bir ülke? Ben bu Ağustos almanyaya gidiyorum kendi gözümle görme ve pratik yapma vakti. Peki siz sertifika sınavı verdikten sonra oraya gitmeyi düşünüyormusunuz. Sadece ilgimi çekti diye soruyorum. Bana öyle geliyor ku oraya adapte olmak zor ama sizin gibi güler yüzlü birisinin üstesinden gelemeyeceği durum değil. Tabii ki sizin gibi sıcakkanlı türk kızı değil de soğuk millet olduklarına rağmen siz çabuk çevre kazana bilirsiniz. Bana gelirse ben orada çok arkadaşım var sıkıntı çekmem…” ne bileyim işte devamını getiremiyorum
Ayni kafadayız ya mübarek. Aynen bende ğyle düşündüm direk onlardan sorsam özgüvensizim diye düşünürler instagramada yapamıyorum kız der ki yüz yüze söyeleyemiyor instagramdan ekliyor diyülim ekledim demez mi ki neden 1 hafta bekledi. Bir de kızla yüz yüze geldik durmaksızın yanından geçene kadar 2-3saniye göz göze bakıştık garip bir gülümseme attı inşAllah düşündüğüm gibidir aksi takdirde normal bakış atmıştır
Instagramdan ekle bence sen gidişata göre konuşursun
Söylediklerin mantıklı ama bir muhabettte kurmanız kızında muhabbetten keyfine bağlı
Ben size çocuğun bana yaptığı şeyi de anlatayım bu arada Şimdi bu çocukla biz bakışıyorduk falan bunun bir kız kankasi vardı ona anlatmış olduğum yere gelip samimi hale girmişler ben yoktum arkadaşlarım vardı. Ben gelince çocuk heyecanlanıp kıza kaş göz yapıp beni gösterdi daha sonra ben lavaboya çıktım onlarda çıkınca karşı karşıya geldik kız birden beni görünce ne yapsamda görse tarzli spontane şekilde çocuğun koluna girdi çocukta bana baktı sonra ben bunlar sevgili mi tarzli bakınca çocuk panikleyip kafasını sağa sola çevirip hayır iması yapıyor kolundan çıkmaya çalıştı falan sizce bunlar ne yapmaya çalıştı? Çocuk kıza demiş ki bana yardımcı ol bu arada.
Peki yüz yüze konuşmayı denesem nasıl yapmam gerekli kız bir kızla kursta oluyor sonra kütüphaneye iniyor. Kızı o aralıkta mı yakalayayım ya da sınıf arkadaşının yanında mı. İnstagram benim için son şans o yüzden soruyorum almanyaya gitmeden işi kıvırmak istiyorum yoksa kızı kaçırırım (
Yüz yüze yapmak zorunda değilsin instadan da ekleyebilirsin benim duruma ne diyorsun
Dediğin kadarıyla çocuk kızla sıkı fıkı. Kızın niyyetini bilemem ama kız çocuğu rahatlatmak ve teskin etmek istiyor ola bilir. Her halde konuşmaya cesareti yok o da yinede sana rengini belli etmek için kolundan çıkmayı denemiş. Sen çocuğu sına o çocuk abayı sana çoktan yakmış. Ama kankası biraz çocuksu davranıyor orası kesin
Şansımı deneyeceğim eğer yarın gittiğimde yine olmazsa mecburen instagramda ekleyeceğim. Umarım bekar kızdır
Ya şimdi bizim bakişmalar falan olsun vardı sizin galiba yok mu? Anlamadım bir yerde bana baktı falan dedin?
olayı biraz açık anlatsan belki yardımcı ola bilirim de. Ama bu biraz kel saç derdinde kasap et derdinde tarzlı bir şey oldu😂
Şahsen kendi fikrimi söylüyorum ben çocukla bakısiyorum ya ortada her şey gelip beni kütüphaneye giderken yalnız yakalasa sorsa daha hoşuma gider ve de hoslaniyorsam en fazla düşünmem lazım diyip ağırdan satarım sonra bulusurum ama biz bakışıyoruz ve de benim için söylüyorum arkadaşıma söylemesi sorun olmazdı
Ben yorumunu aldım zaten ben de senin gibi düşünüyorum kiskandirmaya çalışıp tepki ölçtuler benim olayda
Evet dinleme yapıyordum rahatsız etmemek için diğer odadaydım dinleme bölümü bitdiğinde ampifilaktörü odaya götürdüm geri döndüğümde kız geldi bi hayli bakıştık sonra ben odaya geri döndüm
kızla çocuk seni ne zamandan beri tanıyor?
O zaman bakisma varsa göz asinaligi vardır bence en mantıklı yöntem Instagramdan eklemmen duvara toslamamak için
Onlar bir aydır tanıyorlar
Eğer uzun bir süreyse dediyin variyasyonlar ola bilir kız seni çocuğa yardım ediyor sularıyla kıskandırarar ona yardım etmem istiyor gibisinden kendini gösterü bilir. Ama çocuk sade takılmayı denemiş ola bilir. Kısacası çocuk sana yaklaşmaya utanmış. Konuya girememiş😅
Benim konuya gelirsek onu yakalamam hiç mümkün değil hele hele kursun kadrosu konuştuğum zaman pür dikkat bana bakarsa bazen öyle oluyorda diğerleri bakar mı diye kendi kendime diyorum ulan kardeşim var git yanına etrafı umursama dal konuya ama içten söylenenle amel aynı mı (
Kızla çocuk geçen seneden beri arkadaşlar biz çocukla aynı siniftayiz birgün bunlar koridorda ders çalışırken ben geçtim çocuk elindeki kağıt kalemi heyecandan düşürdü gidene kadar bana baktı ben gelince de kızın yanında bana gülümseyerek selam verdi kız beni orada tanıdı kızla konusmuslugumuz yok ama görüyorum öyle işte 😅 ve sana şunu söyleyeyim çocuk kıza demiş kızı kiskandiralim diye bu plan çocuğun başından çıkmış
Seni çok iyi anlıyorum bence Instagram en iyi yöntem sonuçta kızın tepkisini olcersin kabul ederse demek ki sevgilisi yok
Benim Instagram'ım yoktu numaram da grupta ekliyiz ama yazmamıştım hiç numaram da yoktu yüz yüze zaten çocuk utangaç beceremiyordu öyle yani ben gidip konuşup sohbet ettim çocukla öyle biraz rahatladi ben gittim yani bakskdkked
Çocuğun beni bulduğu tek yer sınıf ve kütüphanedeydi 😅 ama galiba senin serzeniştler onun içinde geçerliydi aman arkadaşı var konuşmayayim aman telefona bakıyor rahatsız etmeyeyim kutupahnede ders çalışıyor şimdi ders çalışırken sormayayim falan diye diye bahane üretip duruyordu kendine ama ben ne yaptım pat diye gidip konuştum 😅😅👍🏻
Ahaha demek ki çocukmuş e sende karşı numaralar kullan ne bileyim işte kıskandır kışkırt. Ama meseleyi uzat aklında plan kalmayana kadar sonunda çocuk pes eder sana teslim olur. Eğer çocuğu gerçekten içten seviyorsan süründür. Biraz şeytaniyim kusura bakma:) kendim mevzuya dalamıyorum sana söylüyorum:)))
İçten sevsem neden surundureyim 👍🏻😅pekii
İçten seviyorsam neden surundureyim sence? Bunu neden dedin açıklar mısın merak ettim de djjdjd
Ya pat diye ne konuşayım işte sohbeti nasıl başlatayım onu bir türlü beceremiyorum yani planlı bir kişi deyilim spontane dalmayı seviyorumda kızın sevip sevmeyeceği meçhul
İşte demek ki o da senin gibi ama sen böyle cocuksuluklara girisme ınstagramdan ekle 👍🏻 en iyi yöntem bu senin için
O kısımda da haklısın durumlarımız benzer sadece konumlar bir kaç olaylar hariç😂
Sizinle bir şey konuşabilir miyiz de sonra kız tamam derse uzun süredir sizi beğeniyorum yanlış anlamazsaniz bir kahve ismarlayayim diyebilirsin diye düşünüyorum 😅👍🏻 kıza bağlı ya ben bir şey demem
Kiskandirma yapma sakın ben soğudum çünkü 😅
Bizim konumda ingilzice kurs merkezindeyiz
Bir de burada ben de çocuktan hoşlanıyorum ve de o da ama çocuğun beceriksizlikleri var
Ne bileyim flört değilde gerçekten bir şeyler istiyorsan senin gibi gülün dikenine katlanacak dikenin sayısını artır ki, çocuk kolay dokunamasın😂
Orada haklısın bu evhamlarım yüzünden biraz o konularda çocuksu kalıyorum. Ama serzeniştlerimi bir kenara atarsam kızı yakalaya bilirim
Ağırdan satayım demi?
Evhamlarda haklısın ya sen galiba tek yakalayip konuşmak istiyorsum o zaman kolla fırsatını inşallah tek gorursun
Neden olmasın? Kolay lokmayı kim tekrar yutar?
Bir de seni bir yerden ekleye bilirmiyim? Yoksa burada mı konuşsak birazdan uyuyacağım. Biraz geç oldu yarın işim var. Yalan yok hoş bir konuşma oldu arkadaşım. Burayı bu gün yeniden açtım hem de 1 buçuk sene aradan sonra😂
Az kaldı ya ayın sonu gidiyorum eylülde kızı görürmüyüm meçhul o yüzden ya yarın ya da bir ay sonra🤦🏻♂️ ya da instagram son seçenek
Instagramdan ekle bence en azından tepkisni görürsün ona göre hareket edersin sonuçta pat diye dalmalar çokta iyi sonuç vermeyebilir
Tüh ( Bugün de bir şey yapamadım kızla zamanımız denk gelmedi direk kurstan çıktı gitti
Ekle o zaman
Sen dediyini deneyeceğim ama yüz yüze olarak konuştuğum konuyu sosial medyada nasıl başlatmak gerek? Sence instagramdan nasıl giriş yapılır merhaba nasılsın olmalı mı sonuçta hiç konuşmuşluğumuz yok neredeyse
Önce bir istedigini kabul etssin de hemen dalma olaya foto beğen hikaye begen
Foto paylaşmayı çok sevmez yandan bir fotosu var o da profilinde. Ama hikayesi çıkınca hemen değilde bir süre sonra beğenmeye başlaya bilirim
Aynen öyle yaparsın duruma göre gidişatını o yöne cevirirsin en temiz yöntem Instagram çünkü 👍🏻 peki sence sen dedin ya gerçekten seviyorsan surundur gerçek seven neden süründürür ağırdan satar kolay lokma olmak istemez
Ben mesela bir kızın gözümde çekiciliyini, hayat tutkusunu, kendini ağırdan almasını görmezsem o kızın ömrü benim için 1 haftada biter. Ordan sen düşün
Anladım şimdi sağ ol