Tanışma fırsatını kaçırmadan nasıl adım ata bilirim?

Diğer dil kursundan gördüğüm kız var beni gördüğünde gözleri ve yüzü gülüyor. Konuşmaya bir türlü fırsat yakalayamıyorum. Hep kızlarla beraber kütüphaneye iniyor ama ara sıra koridorda gezindiğini görüyorum. Bilmiyorum heralde beni düşünmüyordur. Belki de ben hayal kuruyorumdur. Mevzuya bir türlü girmek istiyorumda biraz aklımda plan olsa da tedirginim. Riske bir türlü kendimi atamıyorum. Biraz utangaçlıkta desen var ama bir an cesaretimi topladığımda kız konuşmaya müsait olmuyor. Bahs etdiğim mevzu belki komik ola bilir. Ama beni anlayıp saygıyla meseleme bir nebze de olsa yardım eden olursa mutlu olurum:)

Tanışma fırsatını kaçırmadan nasıl adım ata bilirim?
Cevapla