Bir torbacı bana aşık napıcam?

Ortak arkadaşla tanışmıştık 2-3 ay önce sonra bununla sevgili falan oldum ayrıldım istemiyorum dedim saygı duydu arkadaş kaldık

ama hala bana duyguları var itmek istemiyorum iyi bi çocuk kendisi kullanmıyor ve kimsesi yok

senin yanında neşeli ve kendimi güvende hissediyorum lütfen bana köpek gibi davranma dedi

bazen evime geliyor alkol içiyoruz konuşuyoruz yaklaşmaya çalışıyor sevgili değiliz unuttun mu diyorum pardon diyip geri çekiliyor

bana hep hediye falan alıyor

Bir torbacı bana aşık napıcam?
Cevapla