Herhangi bi yere gittiğimde fazla saf davranıyorum bazen bunu nasıl yenerim?

Mesela sınavda salon zemin katta ve güvenliğin tarif etmesine rağmen ben üst kata çıkıp aramıştım üstelik başka sinifa girmiştim sınıftaki gözetmen hocalar yalnis yere gelmişsin diyene kadar durumu farketmedimde. d inip alt kata öyle girmiştim bu gibi s*lakliklar yapıyorum napmaliyim bunun için rezil ediyorum kendimi 24 yasindayım üstelik
Herhangi bi yere gittiğimde fazla saf davranıyorum bazen bunu nasıl yenerim?
Cevapla