Bilyeleri de hatırlıyorum. Ağabeyim, mahalledeki çocuklarla oynardı. Sakız kâğıtlarını hatırlıyorum. Şimdi gördüm hepsini. Herkese hediye cd. leri de hatırlıyorum. Onların bir de korsan olanları vardı. Kuzenim yapabiliyordu. Bana da filmlerini yapmıştı.😂😂
İleride ne olabilir ki yeşili bitmiş bir dünya, robotlaşmış insanlar, kaynakları tükenmiş mutsuz bir toplum, belki sanal gerçeklik içinde bir hayat sürecek insanlar belki atılmış bir nükleer bomba sonucu yerin dibinde yaşamak zorunda kalacaklar gidişatı tahmin etmek zor değil dünya son mutlu günlerini yaşıyor bence.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Tek hatırladığım şu kırmızı beyazlı tasolaardan bende vardı. Muhakkak diğerlerinden de vardır da ben algıda seçicilik yapmışım galiba ki hatırlamadım.
Biri ön yüzü biri arka yüzü tasodan bahsediyorsan
Ortasında yuvarlak var hani
🙂 yok Pokemon topunun resmi o
Bilyeleri de hatırlıyorum. Ağabeyim, mahalledeki çocuklarla oynardı. Sakız kâğıtlarını hatırlıyorum. Şimdi gördüm hepsini. Herkese hediye cd. leri de hatırlıyorum. Onların bir de korsan olanları vardı. Kuzenim yapabiliyordu. Bana da filmlerini yapmıştı.😂😂
Hah o işte yani 😊
Bende hep korsan kullandım kendimde doldururdum müzik, oyun, format CD'si falan CD kalemim vardı 😄 güzel zamanlardı.
Ben korsan CD. Yapmayı bilmiyordum
Güzel zamanlardı kesinlikle.😊
Bunun için bilgisayarda CD yazıcı olması gerekliydi gerisi çok kolaydı zaten isteyen program ile isteyen sürükleyerek yapabiliyordu.
Evde bilgisayar vardı aslında da ben bilmiyordum. Sayende öğrendim, sağ ol.
Rica ederim.🙂 Zamanda geri gidersek işine yarar.:)
Yok, geriye değil de ileriye gitmek isterdim mümkün olsa.
İleride ne olabilir ki yeşili bitmiş bir dünya, robotlaşmış insanlar, kaynakları tükenmiş mutsuz bir toplum, belki sanal gerçeklik içinde bir hayat sürecek insanlar belki atılmış bir nükleer bomba sonucu yerin dibinde yaşamak zorunda kalacaklar gidişatı tahmin etmek zor değil dünya son mutlu günlerini yaşıyor bence.
Görmek istediğim şeyler var. Bende kalsın.
Peki.:)
Misket, taso. Bir de peçete koleksiyonum vardı.
Peçete ilk kez duydum.:)
Renkli ve desenli olanlar 😄
Hiç hatırlamıyorum.:)
Sakız kağıdı ve bilye
kartları falan sevmiyodum hiç almadım 😅
Toplamadım seviyordum sadece yiyince inceliyordum 🤦🏼♀️
Bilye mi yiyordun :D
Kağıt için dedim 🤦🏼♀️
Tü sana 😂
Zaten hep kız bana , hep yanlışlarımı gör :D
Dost acı söyler şeysi
Peki:)
Güzeldi be. Saçma sapan sosyal medya olayları yok, robot gibi telefona gömülmek yok. Ucundan da olsa o zamanları yaşayabildiğim için şanslıyım.
bir kaçı hariç hepsini
Ah ah ne güzel günlerdi.
Taso ve misket
Taso ve bilye 🥲
Taso vardı
Bı tek taso