Güncellemeler
1 yıl
Mesela kaza sıkıntılar şanssızlıklar bunları diyorum
Bir insanın basina kötü bir şey geldiyse o kişi mutlaka bir kotulukte yapmıştır. boşuna olmaz böyle şeyler. Kuran'da bile diyor eğer basiniza bir şey gelirse bilin ki bir şey yapmışsın diyor ondandır diyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Ben hiç bir şey yapmadım bak ne oldu zaten kötü şeyler yaşadım atlattım yine yaşatılmaya çalışıldı yine kurtuldum Allah'a şükürler olsun şöyle oldu arkadaşla ortak hesapdaydık internet sitesinde ve ben dedim ki kurtulamıyorum oda dedi ki acıyorum bu çocuğa haberin olsun numarasını aldım bu şekilde kazık atma başlıyor ben şok oldum dedi ben artık arkadaşından hoşlanıyorum dedi erkek bunlar çıktılar sonra ben onu istemediğim için dedi ki sen arkadaşını satarsın sonra bizim evimize gelemezsin arkadaşını göstermem sonra aramızı bozmaya çalıştı sonra ayrıldılar sonra başkasını buldu o onu terketti ondan önce ben onla kavga ettim kötü şeyler dedim sonra kazık attığı kişiyle evlendi tuzak kurdular doğruysa olanlar ona olmuş tehditler etmiş tecavüz etmiş sonra kuzen olayı biz kardeşi ben abisi birlikte evcilik oynadık bu kardeşi bizi birlikte yatırdı demek ki kalçamı gördü yakın değil tabiki sonra başladı tuzak kurmaya uyuyakalmışım taciz etti hissettim uyandım kaçtım sonra kardeşi tarafından çağrıldım telefonumu görme bahanesiyle sonra zorla sahip olmaya çalıştı kardeşi kurtardı tokat attım ağladım korktum dua ettim sonra rahmetli kuzenimin yanında tacizler ediyor kapı açılıyor bırakıyor sonra hep uyanıyordum bir sene sonra arkadaşıyla tuzak kurdular sonra baya sene sonra yine denediler şanslarını hep sezdim kurtuldum ilk olay ben gittim yanına ama nerden bileyim sapık o ilk travmam oldu bu kuzen ikinci üçüncü de arkadaşım oldu yani benim bir suçum yok Allah sınavlar etmek istedi hepsiyle
Sana tecavüz mu edildi
Yoksa sadece taciz
Ya ben ne diyorum size ilkten beni kurtardılar sonra hep ben kurtuldum
Sezdim tuzakları hep Allah'a şükürler olsun
Anladım kimse sen istemeden sana bir şey yapamaz korkmana gerek yok ki
Ya şaka mısın
Zorla sahip olacaktı
Ben yukarı çıksam çünkü fiziğime zaafı var ve herhalde onun da fiziği güzel
İmtihan da olabilir
Sanmıyorum