Ben insanın başına gelen olayları tesadüf görmüyorum?

Bir insanın basina kötü bir şey geldiyse o kişi mutlaka bir kotulukte yapmıştır. boşuna olmaz böyle şeyler. Kuran'da bile diyor eğer basiniza bir şey gelirse bilin ki bir şey yapmışsın diyor ondandır diyor

Güncellemeler
1 yıl
Mesela kaza sıkıntılar şanssızlıklar bunları diyorum
Ben insanın başına gelen olayları tesadüf görmüyorum?
Cevapla