hanımlar ya ben bi oglum olsun istiyorum ama babası falan da olmasın ben ona tek basıma bakayım istiyorum ama oyle boyle bi istek degil her gece ruyalarıma giriyo her gun ruyamda bebegim oluyo artık bıktım anne olmak istiyorum
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Amerikada sperm bankası vardı galiba orada yapıyolar babası belli ama çocuk senindir
Lezler yapiyo onu
abi ben 19 yasında kyk bursu alan bi turk genciyim mlsf
@Raven_ doğrudur bilmiyorum tam olarak
19 yaşında neyin cocugunu istiyon sen çocuksun daha
@Raven_ cocuk muyum kuculeyim de cebine gireyim kanka 19 yasında cocuk mu olur😔😔 ayrıca annelik icguduseldir hicbir sey olmaz o yuzden🥺🥺🎀🎀🎀🎀🎀
Resmi olarak 18 olduğuna bakma günümüzde yetişkin olma yaşı 25 falan anca
@Raven_ ben yetiskinimdir bence ya param yok ama kazanabilirim sorumluluk da alırım🥺
Üreyebilen herkes çocuk doğurmamali bence sonra ortada kalan çocuklar travmalı aileler çıkıyor
İnşallah iyi bir anne olursun ilerde bu içgüdünü hiç kaybetme 🙂
@hakanlakal insallah hakan abim😔😔🩷🩷
@Raven_ psikolojimi kotu etkiliyosun😔😔😔😔💔💔
yumuşacık oldum okuyunca inşallah çocuğun olur
ay insallah golgim ya tatlı dilegin icin cok tesekkur ederim🥺🥺🥺🥺🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷
güvenilir bir adam bulmanı daha çok diliyorum
inssallah ya umarım senin de karsına hayırlı guvenilir insanlar cıkar🩷🎀🥺🥺 hep mutlu olalım golgim😔
Hahsj tatlı içgüdüsel
Ben de bi zamanlar istiyodum sonra geçiyo
ay gecmiyoo bu soruyu taslaga atmıstım 2 ay gecmis ustunden simdi yine bana cocuk istegi gelince dayanamayıp atayım dedim😭😭
Küçük çocuklarla ne kadar haşir neşirsin
Etrafında var mıydı kardeşin olsun yakınlarının çocukları olsun
cevremde hic kucuk cocuk yok mlsf💔 sokakta parkta buldugum bebekleri sevebildigim kadar bi hikaye benimki😔😔💔💔💔💔💔
Mitozla üremeyi icat etsinler
ay kessssssssske
Baba istememende ki sebep nedir?
hicbir erkegin ne beni sevebilecegine ne de sorumluluk alabilecegine inanmıyorum o yuzden gerek yokkine🥺🎀
Bizim ülke de bunu yapmak zor. fakat baba olabilecek nitelikte erkek var. Sadece sana uygun olanı bulmalısın. Çunkü senin gibi evlenilecek kız yok diyen erkekler de çok
herkesin travması farklı varımı yogumu verdigim ne saygımı ne sevgimi eksik ettigim 4 yıllık iliskimde aldatıldım sence benim bi erkege guvenme ihtimalim kalmıs mıdır💔
Kalmalı çünkü daha yaşın genç. Ayrıca erkekler kadınlar gibi değildir. Eşini sevgilisini çok seviyordur. fakat hiç bir duygusal bağ kurmadan. sadece cinsellik için başka kadınla birlike olabilir.
igrenc.
Tek erkekle yetinmeyen kadınlar da var. insanoğlu doyumsuzdur
doyumsuz lavuklar evlenmesin bi zahmet👎🏻👎🏻
Eee onlarda senin gibi çocuk istiyor ama
benim hayalim bi adamla sadece cocuk icin evlenip sonra esime b*k gibi davranmak aldatmak degil ki, mumkun olsaydı tek basıma bi cocuk sahibi olup onu en guzel sartlarda yetistirebilmek isterdim o kadar
Yok yok eş olmak güzeldir. İlerde evlenmek isteyeceğine eminim
Fazla netflixin yan etkileri 🤦
netflixi gec hayatımda televizyondan oylesine bi dizi izlemis birisi bile degilim, animasyon harici bir sey izleyemiyorum. tamamen icgudusel.
Yahu yapmayın etmeyin. Kimse Hz. Meryem değil babasız çocuk sahibi olsun. Çok bencilce bu ayrıca, sen babasız çocuk istiyorsun da bakalım o çocuk babasız büyümek isteyecek mi?
ya oooff 19 yasındayım zaten sadece icgudusel artık yavru istedigimden bahsettim abi ya hevesim kursagımda kaldı tamam istemiyorum cocuk allah benim belamı versin
Bak abim, bu hayatın bir gerçekleri var. Gençsin güzelsin kanın taze eyvallah, ama gerçekler aşırı acı. 19 yaşında neyine kime güvenerek çocuk istiyorsun tek başına. Muhtemelen işin gücün yok, zengin de değilsin çok fazla. Sorumluluk sahibi olmayı iç güdülerinizin önünde koyun somut soyuta her zaman galip gelsin hayatınızda.
Üstüme vazife olmadan kalbini kırmak istemeyerek bir abi nasihati olarak gör bunları, hayırlı geceler 🙏
haklısın abim ya tesekkur ederim ben biraz alık bi insanım o yuzden arada geliyolar bana😔😔 hayırlı geceler🥺🥺
Bunu yapçak çok kişi var
birisi yapsın mı dedim
Başka alternatifi yok ki
Zina çocuğu olur çok günah
Meryeme mi özendin
belki de yeni meryem ana ben olabilirim neden dalga gectinkine🥺😔
Meryem olmana gerek yok zaten çocukları leylekler bırakmıyor mu aç camı gelir bir tane belki
yurtta 9 ay yaz kıs cam acık yattım hic gelmedi yalanmıs🥺
Kyk da mı kalıyorsun
keske bu soruya hayır diyebilseydim ama mlsf evet😔💔
Kyk da mı bakıcan çocuğada
sacımı supurge eder evladımı yasatacak bi ev tutarım, babasız cocuk yapabildikten sonra koyar mı zannediyorsun her sey pasam oglum icin🥺🥺🥺
Buluyum sana bir bebek ayıp ediyorsun sokaklar bebek dolu sen bana özelliklerini ver yeter
ay yok oyle olmaaazz ben pasamı 9 ay tasıyayım emzireyim napayım baska cocugu😭
Oldu başka isteğin
Bende annesiz çocuk istiyorum ama benim genetiğimden olsun
tek istegim vardı o da annem olmak, bu ulke onu bile bana cok gordu asilhan😔😔🦭🦭
Çok şey istiyorsun ama
Kyk akıl sağlığını bozmuş galiba
Adımda asilhan değil
Aşil yunan mitolojisinde yarı tanrı
kykda kaldıgım icin zihinsel durumumu tahmin edip acıklama yapman beni kahrı perisan etti hahahshahahs
Bilirim kyk yı yetersiz beslenme zorlu koşullar insanın psikolojiyi tabikide bozuyor
keske yetersiz beslenebilseydik 2 kisilik odada rakı balık yapıyoruz her gece🦭 herkes kurudu kaldı biz balina gibi olduk benim elemanla ag
2 kişilikse iyi
4 kişilik tam tımsrhane
allah korusun 4 kızla aynı odada yasamayı hayal bile edemiyorum😔👎🏻 biz 2 alkolik cok memnunuz hayatımızdan🙏🏻🙏🏻
Fazla içmeyin
Votka için bol bol kış aylarında
Tüm içteki mikropları kırar atar hasta olmazsınız
oda arkadasım votka hiiiiicc sevmiyo mlsf😔😔😔
Viski de olur
viski keyfi rakı ihtiyac bizim icin
Rakı içmedim hiç
Nasıl olcaki
iste oyle bir sey yok😔😔
Baba olmadan olmaz
biliyorum da icgudusel iste, kafayı yemek uzereyim