Hayalim yok ki zaten sevilebilecek biri olduğuma inanmıyorum
tamam evim işim var her şey güzel ama ne? Neden? Neden hep çizginin içinde kalmalıyım
belki seni seven biri çıkar karşına diyorlar ama çıksa ne olur hayatın değeri mi artar
içip eğlenmek kısa ilişkiler yaşamak daha güzelken neden "doğru" yol denilen şeyi takip etmeliyim
doğrı yanlış kavramları bir ilüzyon zaten
neyse böyle devam edeyim, son evcil hayvanım ölene kadar karşıma beni değiştirecek bir sebep çıkmazsa bende hızlı yaşayıp hızlı ölürüm
yanlış anlamayın üzgün vs hissetmiyorum düşüncelerimi söyledim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Herkesin örnek gösterdigi kisi olursun ama asla kendine gurur duymazsın.
aaa ne ayıp öğretilmiş doğruların dışına çıkan aykırı birisi olduğun için hep dışlanacaksın :D
Evet ve umurumda degil
içgüdülerinle yaşamaktan keyif alman doğal bir şey, herkesin yaşamak istediği ama cesaret edemediği bir ortamın var :))
İnsanlar nasıl katlanıyor anlamıyorum, insanlara göre yaşamak kendi benliğinden vazgeçmektir
insanlar özünde memnun değil, hepsinin içinde bastırılmış duygular var, kimisi şiddeti, kimisi cinselliği kimisi anarşist olmayı arzular... özünde biyolojik olarak hayvanız ve hukukun olmadığı ortamda hayvan gibi bir ülkede yaşadığımızdan yaşanan hiçbirşeye aaa diyemiyorum.
Olur insallah arkadasim bizde senle gurur duyariz