Herkesin örnek gösterdiği hayatı yaşasam ne olur?

Hayalim yok ki zaten sevilebilecek biri olduğuma inanmıyorum

tamam evim işim var her şey güzel ama ne? Neden? Neden hep çizginin içinde kalmalıyım

belki seni seven biri çıkar karşına diyorlar ama çıksa ne olur hayatın değeri mi artar

içip eğlenmek kısa ilişkiler yaşamak daha güzelken neden "doğru" yol denilen şeyi takip etmeliyim

doğrı yanlış kavramları bir ilüzyon zaten

neyse böyle devam edeyim, son evcil hayvanım ölene kadar karşıma beni değiştirecek bir sebep çıkmazsa bende hızlı yaşayıp hızlı ölürüm

yanlış anlamayın üzgün vs hissetmiyorum düşüncelerimi söyledim

Herkesin örnek gösterdiği hayatı yaşasam ne olur?
Cevapla