Erkek arkadaşım benden sonra kız arkadaşlarımla oturmaya devam etmeli mi?

Arkadaşlar şimdi şöyle bir şey var haftasonu ben erkek arkadaşım ve iki kız 3 de erkek arkadaşımız piknik rakı bira piknik yapıcaz benim 12.30-1 gibi eve dönmem gerekecek onlar oturmaya benden sonra devam edecek erkek arkadaşım diyor ki sen gidince üzülürüm bende dedim eve git sende üzülmezsin şakayla karışık o da dedi ki gidemem işte gidersem başka araba yok eve dönemezler hemde ben kızları özledim 1 senedir falan görmüyorum dedi ben bi sinir oldum biraz kıskancım ama bu lafı sizce mantıklı mı?

Erkek arkadaşım benden sonra kız arkadaşlarımla oturmaya devam etmeli mi?
Cevapla