Soktuğumun kreşine girmem yazmış storysine sonraki storysinede içkili fotoğrafına kreş olmak nicedir bea yazmış ben bu cümleden hiçbir şey anlamadım anlayan varsa açıklasın acaba kafası mı güzel gece yarısı böyle paylaşımlar yapmış
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kafası güzelken yazan bir aptalın yazdığından da anlam çıkarmayın be. Bişey merak ediyorsanız sorun bu nasıl yüksek seviyeli bir eziklik?
Ben böyle bir tipten nasıl hoşlanıyorum diye kendimi sorguluyorum yani her gün başka bir kızla fotoğraf paylaşıyor kızlar da hiç normal değil bozuk tipli kızlar ben gayet namuslu alkol sigara bile kullanmayan temiz aile kızıyım ama bana gelince hiç öyle bir paylaşımda bulunmuyor Ayrıca beni hiç böyle bar ortamlarına sokmuyor ve bana dedi ki ben seninle ilişki yaşamak istemiyorum ama senden hoşlanıyorum dedi Acaba gerçekten hoşlanıyor mu benden Çünkü bana karşı mesafeli ve daha oturaklı davranıyor
Demek ki sormak istemiyor knk sen niye gerildin
Kim sormak istemiyor anlamadım ben soramam niye böyle bir paylaşım yaptın diye Ya bana ne Ayrıca soktuğumun kreşine girmem paylaşımını şimdi sildi
Yorumu yazan kişiye dedim canım
Başkası adına utanıyorum ben de bazen.
Yani yaptığı paylaşımı kaç yüz tane takipçisi görüyor millet bunun Afedersiniz ama canım olduğunu anlamıştır değil mi insan niye böyle bir paylaşım yapar ki utanırım ben yani böyle bir şey hayatta Yapmam Bir de bunu yapan kişi küçük yaşı değil yani 31 yaşında ve her gün de farklı kızlarla fotoğraf atıyor kızlar bunda ne buluyor gerçekten merak ediyorum paylaşımları yapan birini kimse istemez diyor En yakın arkadaşım Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında merak ediyorum
Ben o adamla ilgili düşüncemi söylersem yargılamış olurum. Ama bu adamı bu kadar düşünme bir sürü kızla takılması onun harika bir erkek olduğu anlamına gelmiyor kızlarla takılmak o kadar kolay ki artık. Para yediren avelin tekidir muhtemelen. düşünceye değmez
Ham ervah kişileri, kendini göstermek veya egosunu tatmin etmek için böyle şeyler yapabilir. Kabul edilmek veya popüler gözükmek için kendini gezdiriyor olabilir.
Profili zaten herkese açık ve yani popüler olmak için de gidip de iki tane bira şişesi ve soktuğumun kreşine bir daha girmem kreşte güzeldir cümlesini nasıl paylaşabiliyor ki siz bir erkek olarak böyle bir şey paylaşır mıydınız tanımıyorum ama bunu Sizce kimse normal karşılamaz değil mi yani aklı başında bir kız böyle bir paylaşımda birini istemez diyor yakın arkadaşım Siz katılıyor musunuz
Ben de neredeyse her akşam içiyorum ama ne kimseyi rahatsız ederim ne de öyle şeyler yazarım hiç olmadı. Bence normal değil ham ervah olarak görüyorum öyle insanları.
Sen niye kreş kısmına takıldın bu kadar
Ervah nedir? Ben içmiyorum ama içene saygı duyuyorum Bir de bu çocuk parmağanlik yapıyor her gün farklı kızlarla paylaşım yapıyorum ama bana gelince böyle daha bir soğukkanlı mesafeli daha kibar Ama bende de ilişki yaşamak istemediğini söyledi beni de hiç öyle ortamlara sokmadı yakın arkadaşım diyor ki bence O sana saygı duyuyor diyor falan İçmiyorum ya Bir de onun tipinde değilim aslında senin evlenilecek bir kız olduğunun farkında O kızlara da basit gördüğü için eğlenilecek kız olarak gördüğü için öyle onları teker teker bile bazen Fotoğraflarını paylaşıyor ama sana yapmıyor Çünkü sana saygısı olmasa sana da yapar emin ol diyor katılıyor musun
Seninle iletişim kurmak cidden çok zor. Bol şans dilerim.
Kızım senin fikrin yok mu arkadaşın kadar? Seni sevmiyor sevseydi adım atardı. Storye atmamakla olmuyor o saygı
Yani yakın arkadaşımdan fikir alıyorum Geçen gün adım attı bu arada birkaç tane sosyal paylaşımda bulundum Çünkü ben evden çalışıyorum pek bir yere gitmiyorum ortamlardasın diye mesaj attı ben ama cevap vermedim Bir de bu çocuk hep paradan yakınıyordu araba aldım fotoğrafını paylaştım gördü güzel bir hayatım var Bunu kaç kere kıskandığını Ben anladım basit kızlarla fotoğraflar videolar paylaşıyor Ama benimle paylaşmıyor ortamına sokmuyor Demek ki beni koruyor herhalde
Kanka seni etrafında istemiyor. Sen korunacak bir şey misin Allah aşkına, kızlarla bu kadar vakit geçiren bir inan bunu iyi bilir zaten. Ümitlenme üzülürsün
Niye peki Her gün farklı kızlar videolar fotoğraflar paylaşıyor bana niye mesaj attı Geçen gün ortamlardasın diye Ben bunu bir tarafıma takmıyorum normal bir erkek olarak ben görmüyorum bir Her gün farklı kızlarla paylaşım yapması normal mi
Sen seni kıskandırmak için yaptığını mı düşünüyorsun yoksa dürüst olalım
Hayır öyle bir şey düşünmüyorum ama yani bu çocuk parmağanlik yapıyor her gün normal gözükmeyen kızlarla bir insan niye Fotoğraf paylaşır video paylaşır bir araya gelir Bununla merak ediyorum bu kadar Kız niye var etrafında yani Bir de böyle soktuğumun kreşine girmem nedir birine laf sokar gibi Dün ben de yemeğe çıktım erkek bir Kankamla ve onu etiketlemedim çocuğun sadece gövdesini paylaştım ama erkek olduğu Sonuç olarak anlaşılıyor gittim yedim içtim araba aldım gezdim paylaşımlarımı ama acaba karşılık böyle bir laf soktu Çünkü bana her defasında kıçını yayıp çalışıyorsun Senin hayatın çok güzel paran var Ben borç ödüyorum kaç işte çalışıyorum falan diyordu birkaç kez böyle muhabbetimizin uzun olduğu zamanlar vardı sormuştum niye böyle kızlarla atıyorsun diye Onlar kankam dedi
İyi durumundan faydalanmak istediği aklına geldi mi? Sana ettiği en son iltifatı söyler misin bana?
Annesi kardeşini kreşten al diye dövmüştür ondan
Kardeşi yok ama niye böyle bir saçma sapan bir paylaşımda bulundu anlamıyorum Bir erkeğe Bence yakışmıyor Siz ne düşünüyorsunuz bilmiyorum Bir de içki paylaşmış gecenin dördünde onun yanına yazmış
Ha agalarının yanındadır
Kresde mi çalışıyorsun?
Hayır barda çalışıyor
Seni sordum
Yok ben Özel sektörde çalışıyorum
Böyle sacma sapan tiplerle muhatap oluyorsunuz ya
Terbiyesizce bu ne. Tüü
Kafası güzel oldugu icin paylasmis sanirim
Yani O cümlenin açıklaması nedir merak ettim birine laf mı sokuyor
Saçma şeyler 😂😂