Yalnızlığıma kahve eşliğinde demleniyorum azıcık. Hafif bir esinti içerisinde kadeh kaldırıyorum kendimce. Peki ya siz?


Gerçek uykusuzlar kulübü üyeleri bilir ki böyle geceler kahvesiz olmaz. Fonda da Köfn-Kalpsiz bir serseri.. Çok güzel şarkı değil mi bu arada. Afiyetlerr
Efkar dağıtıyorum balkonda hava sanki daha bi kararmaya başladı.
Malum gece hani daha da karalır malum güneş doğana kadar değil mi?🤔
Bazen karartmalı bir ortam içinde efkarlanmakta ayrı bir keyiftir bea.
afiyet olsun butun mide dusmanlari sofranda😂
Madem uyuyamıyorum o halde midem de uyumasın.😒
Cevap
8Cevap
Sigara ve kahve içiyorum
Şu patiswis çok iyi ya nasıl kötülüyorlar anlamıyorum.
Çoksel bir çiko 😄
Patiswis paketini kapatmak için dikiş makinasıyla dikmişsin gibi görünüyor
Yemek yedim. 1 saatlik oyun oynadım. Şimdi sakin sakin takılıyorum.
sivrisinekten daha beter bir şey varsa kesinlikle yakarcadir nağleet olasicalar
O patiswiss lezzetli mi hep merak ediyorum
Anlatılmaz, yaşanır.
Gerçekten mi kaliteli yani way be deneyeceğim
İsviçre çikolatası, boru değil.
Yes, thanks.
Oda düzenlemesi yaptım şimdi de uyku modu
Birazdan uyurum uykum geldi Yatakta uzanıyorum
Ben de oturmuşum kendime
Az uyku çok hayat
Anlık olarak peluş ayıma çay demledim
Vay içiyore
Afiyet olsun abimm
Hicbirseu
Mesai
Uzanıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?