Şu an öyle bir yerdeyimki…?

Buraya bir sene önce gelin geldim , bazı arkadaşlar aralarına aldılar hemen. Aralarından bir kişiyle biraz kırgınlığınız oldu , onlar onun tarafını tuttuğu için bana soğuk davraniyorlsr şimdi.. üzüldüm haliyle.. ben yeniyim onlar kaç senelik arkadaş. Bu arada işten çıktım iki hafta önce başka bir iş buldum gecici olarak. Orada da bende büyük ablalar çalışıyor , bir kaç yaş. Sohbet muhabbet, ama anlıyorumki kıskançlık olmaya başlıyor çünkü yeniyim , bir büyüğümüzde de beni ilerde yerine almak istiyor. Duyurdu onlara ondan mı nedir hepsi bana sen daha iyi bir iş bulursun diyorlar …konuşuyorlar benimle ama samimiyet yok , anlıyorum. Kendimi çok yalnız hissediyorum buralarda 😔

Şu an öyle bir yerdeyimki…?
Cevapla