Buraya bir sene önce gelin geldim , bazı arkadaşlar aralarına aldılar hemen. Aralarından bir kişiyle biraz kırgınlığınız oldu , onlar onun tarafını tuttuğu için bana soğuk davraniyorlsr şimdi.. üzüldüm haliyle.. ben yeniyim onlar kaç senelik arkadaş. Bu arada işten çıktım iki hafta önce başka bir iş buldum gecici olarak. Orada da bende büyük ablalar çalışıyor , bir kaç yaş. Sohbet muhabbet, ama anlıyorumki kıskançlık olmaya başlıyor çünkü yeniyim , bir büyüğümüzde de beni ilerde yerine almak istiyor. Duyurdu onlara ondan mı nedir hepsi bana sen daha iyi bir iş bulursun diyorlar …konuşuyorlar benimle ama samimiyet yok , anlıyorum. Kendimi çok yalnız hissediyorum buralarda 😔
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
İş hayatında mı yalnız hissediyorsun? Normal hayatında mı? Bekar mısın?
İşyerinde konuşuyorum ama öylesine, normal hayatimdada.. evliyim ama yalnızım başka kimsem yok burada
İş hayatında arkadaş edinmedin mi eski işinde? Şuanki zaten büyük ablalar diyorsun. Kaç yaşındasınız bu arada? Bir de kocanızla aranız kötü mü yani iyi olsa sorun edilmez sanki böyle şeyler gibi ama sanırım kendinize zaman ayıramıyorsunuz arkadaş olmayınca o yüzden ni?
Abla derken ben 40 onlar 43-45 yani… konuşuyorum ama öylesine. Daha yeniyim orada … eve gelince esim le ama oda çalıştığı için yorgun geliyor yatar bazen.
Bahsettiğim buydu aslında eşinizle sohbetiniz muhabbetiniz olsa illaki insan arkadaş ister ama bir şekilde gider canınız sıkılmaz bu kadar bu duruma bence. Çünkü abimlerden biliyorum yengem evden çalışıyor. Ofise vs gitmiyor bir de yeni taşındılar başka bir şehire 1 yıl olmadı henüz. Onun da pilatesteki arkadaşları dışında pek arkadaşı yok ama abimle olurlar genelde. Bazen akşamları dışarı çıkarlar, film izlerler. Yeğenle aile saati vs yaparlar. Haftasonları zaten hep gezerler o yüzden yengem sıkıldım demez pek. Dediğinde de bizi arar görüntülü yeğeni göstermek için falan:) eşinizle biraz daha vakit geçirirseniz bence bu sorun azalır.
Bir de sosyal medyadan arkadaş edindiniz mi? Belki o şekilde de vakit geçirebilirsiniz. Ev hanımları olan gruplar, ya da erkekler artık nasıl bir ortam isterseniz. Öyle bir şey de arayabilirsiniz.
Eşimizde sikmaknistenyiorum oda arada arkadaşlarına gitmek istiyor ben evde olduğum için bir saat gider gelir ben stres yaparım bazen 🫣 arkadaş var gün gurubunuz var ama samimiyet yok ayda arada bir buluşuyoruz ama beni çekemiyorlar sanırım. Samimi olmuyorlar …
Anladım. Kıskankılacak bir kadınsınız demek ki:) vücut ölçülerinizden mi güzelliğinizden mi?:) sıkmayın tabiki de sizi de ihmal etmesin:) neden stres yapıyorsunuz?
Ben bir manken değilim , ama çok şükür ev aldık eşim Yalnız ailesi biraz uzakta Şu an . İşi gücü yerinde sosyal biri.. yeni evliyiz birde. Ben kimseye kötü davranmam ama pek sevilmiyorum burada
Mankensiniz demedim. Kıskanıldığınızı sevilmediğinizi söylediniz. Konuşmanızdan itici bir insan olmadığınız belli. O yüzden davranışlarınızdan değil vücudunuzdan ya da güzelliğinizden kıskanılabileceğinizi düşündüm. Öyle de olmayabilir. Eşiniziden dolayı da kıskanılıyor olabilirsiniz. Öyleyse siz de her şeyi herkese anlatmayın ki kıskanmasınlar. Ev aldığınızı vs. Eşiniz sosyalken sizinle birlikte neden sosyalleşmiyor? Ne zamandır tanışıyorsunuz ne kadardır evlisiniz?
Yani beni pek kisandiklrini düsünmyüeium dedim hani bir manken değilim… evet eşimden şanslıyım oda dışa karşı öyle görünüyor.. birseyi anlatıyorum ama burası küçük yer duyulyuor. Genlerde bana geldiler eve inanirmisin evesylasri bozuluyor gittikce , hergün bisey çıkıyor. O günde hiçbiri kalkıp da yardım etmedi ben 10 kişiyle hizmet ettim 😏
Sosyal derken yani sevilen biri arkadaşları var , genelde ama evdeyiz onunla.. pek kalabalığı sevmiyor oda alışmış yalnızlığa
Olabilir. İnsanlar durduk yere çekememezlik yaparlar:) arkadaş edinirsiniz zamanla bence daha yeni gitmişsiniz zaten oraya.
Kafa olarak olgun bir insanım aslında ama yaş olarak gencim. 25 yaşında olmasam sizinle arkadaş olmak isterdim en azından saçma düşünmüyorsunuz:)
Evdeyken nasılsınız? Beraber zaman geçiriyor musunuz? Genelde uyuyor mu?:)
Genelde uyur.. uykuya çok düşkün hep öyleydi. Bazen oturur film izleriz birlikte. Evdeyiz genellikle
Anladım. Dediğim gibi kocanız size vakit ayırırsa zaten çalışma vakti çok bir sosyallik düşünmüyor insan işten dolayı. Sizinle ilgilenirse çevrenizdeki çekemeyen insanları da az takarsınız:)
Yanlış anlamayın yataktaki uyumunuz nasıl? Yani size ilgisi olup olmadığını anlamak için soruyorum
Anladığım kadarıyla çok yanlış bir yerdesin... Terk etmek istemesen bile ayrılmak zorunda kalacaksın
İşyerinimi? Şu an sadece idarelik oradayım bir kaç hafta kadar calsiicam
Uzun sürmeyecek olmasına sevindim o halde
Uzun vadeli değil Şu an ihtiyacım vardı
Ne kadar zor bir durum olduğunu anlayabiliyorum benzer bir durumda hissediyorum ben de kendimi
Bugün yine gidecem ama herkes diyor başka biryer bul… tamam belki parası iyi değil ama rahatsın. Kasiyer olarak çalışıyordum ama istemiyorum artık insanlarla uğraşmak. Kendi başıma işlerimi görüp bitirmrknistixkrum. Kimsede anlamiyor
Yani bence de ilk fırsatta kurtulman senin için daha iyi. İnsanlarla uğraşmak yapılabilecek işlerin en zoru. İstersen konuşabiliriz
Nere gittin. U kadar uzaklara illaki kafana göre arkadaşın olur eşinle vakit geçir böyle bunaltma kendini
Artık eski dostluklar yok onları arama kimse kimseyi çekemiyor
Biliyorum zaten eski dostlarım aramız var biraz yarım saat herzaman olmuyor hepsinin de çocukları var..
Biraz idare et eşinle vakit geçir çok istediğinde arkadaşlarının yanına git eşinle nasıl aranız
Onuda bunaltmak istemiyorum oda arkadaşlarıyla görüşmek ister. Bende hep evde olduğum için onuda yollamak istemiyorum yani istemeyerek oda gidiyor ama bir saat.. ona da muhtaç olmak istemiyorum bu sefer kendi bisey sanıyor bende onu takmamak istiyorum..
Bu düşüncen yanlış sen eşini kendinden soyutluyorsun resmen kendini bir şey sanıyor falan öyleyse mutlu değilsin istediğin gibi
Ama bu sefer çok kisitliyirum onu beni normal biri gibi görmüyor 😏