Eşimden otomatikmen soğudum?

4 yıldır evliyim. Annem damadına çok düşkündür onun doğum günü için bize falan gelmişlerdi. Eşimin doğum gününde papağan falan aldılar. Oğlumun doğum günlerinde ve bayramlarda dahil hep altın taktılar oğluma. Yarın annemin doğum günü kara kara ne yaptırıcam diye düşünüyorum ne alcaz falan diyorum düşünüyormuş gibi yapıyor hiç fikir dahi verip oralı olmuyor. Sinirlendim bende gittim hediyemi aldım hatta kendi kartımdan ödemesini yaptım. Hiç bir şey demedim ama yüz ifademden anladı. Daha geçen haftada onun abisinin doğum günüydü saat aldık fikir verdim hatta benim dediğimi aldı. Otomatikmen soğudum. Eğer sorarsa neye bozuldu diye asla bu yaptığını unutmayacağım ve sizin taraftan birinin doğum günü olursa bok görürsün beni diyeceğim. Haksız mıyım? Kendimi ve annemleri enayi gibi hissettim beyefendinin doğum gününde özel olarak gelsinler papağana kadar alsınlar seviyor diye. Söz konusu benim annemin doğum günü olunca hediye düşünüyormuş gibi yapıp bir taraftan video izlesin
Eşimden otomatikmen soğudum?
Cevapla