Güncellemeler
1 yıl
Para henüz eline geçmedi ama diyeceğim onada bunu, sanki ailem onun parasına muhtaç 🙁
Eşimin bir dairesi vardı sattı, ama nekadar olduğunu benim aileme söylemek istemiyor. Bisey sorsalar daire hakkında duymamazliktan geliyor 😏 kendi babasına biraz fazla söyledi hani oda kızmasın diye ama … benim ailem sanki onun parasını mı yiyecek? Çok şükür benim ailem yiyici onlarınki gibi yedirici😏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Demekkibayrimcilik var arada.
Hep öyle zaten kabullenmedi ailemi , düne kadar yalnız yaşamış şimdi birde eve eş birde ailesi giriyor hayatina 😏
Alişmali esi varsa işte bir yarisi daha oldu
Onu görmüyor.. bana gelince mecburmjsum gibi davranmıyor kendisi yapmıyor
Kolay gelsin diyeyim size.
Tsk ederim
Hesap vermek istemiyor belli ki
Hesap değildi bu normal bir soru yani
Bazıları fiyat vermeyi sevmez. Huy olabilir
Kiriyor böyle yaptıkça beni
Senden gizli bir şey var mı ki
Ne gibi?
Evi sattığı fiyatı biliyor musun se
Evet biliyorum
O zaman sıkıntı yok. Senden gizli olmasın yeter
Söylersem borç isterler diye düşünüyordur belki
Onlar borç istememezler onların ailesi gibi eşimin parasını yemiyorlar… çok kızıyor beni böyle yaptıkça sanki ailem dört gözle o parayı bekliyor 😏
O isterler diye düşünüyordur belki. Ya da babasına farklı söyledi ya ondan başkasına söylemiyo dur
Aynı fiyatı söylesin onlarafa ozaman duyar diye korkuyorsa dimi.. Onuda yapmıyor
Olabilir aslında söylememesi saçma. Nazar değer flan diye mi korkuyo ki 😂 ya da başka bişey mi var bilmediğimiz
Bilemiyorum ama ben onun ailesini ailem olarak gördüysem oda görsün.. nazar diye bence arkadaşlarına bisey söylemesin. Kırgınım ona
Evlilikte böyle sorunlar olabiliyor. Bence büyütme çok. Siz ailesiniz artık. Dışarıya bakıp da evliliğini zedeleme
Ama gücüne gidiyor böyle yaptıkça , bisey sorsalar yüzüne çeviriyor cevap vermiyor duymuyormus gibi yapıyor. Bende onun ailesine yapsam acaba hoşuna gidermi
Hoş bi durum değil tabiki. Ama bazen bi bildiği vardır diyip kabullenmek gerekiyor. Erkekler biraz böyle. Çok üstüne gitmemek lazım
Anlayamiyofum onu bazen…
Evlilikte olabildiğince sorunları büyütmemek gerekiyor. Sonra üzülürsünüz yapmayın
Eşim yapıyor hep, ben ailesine saygıda küsür etmem ama on istemediği hoşuna gitmediği şeyleri pat diye söyler. Sonra gel kafana takma büyütme 😏
Bu aileler girince işin içine bozuluyor. Aslında tek başınıza olsanız hiç sorun olmıcak belki. Bizim de çocuğumuz olmuyor mesela. Ben hiç lafını etmem ama aileler laf sokuyor. Sonra biz tartışıyoruz evde
Anlıyorum seni 🥺 bizim ebir sene olucak evleneli.. kaynanam bir arkadaşa söylemis doktora götür onu diye 😏
Sizin de mi olmuyor
Bir sene olucak , neden bukadar acele ediyor anlamadım. Biz şöyle 5-10 sene evlinolsaydik anlardim.. olmuyorsa da vardır Rabbimin bir bildiği. Hem Şu an imkanlar var hertürlü olur ins
Bizim de 6 ay oldu. Baştan beri istiyoruz ama olmuyor. Doktora gidelim demeye de çekiniyorum açıkçası. Siz gittiniz mi hiç veya konuştun mu onunla
Sizinde daha çok yeniymiş.. biraz daha bekleyin bence.. bizde konuşuyoruz arada ama hiç olmadıdoktora gideceğiz bizde
Ben ondan habersiz doktora gittim. Bir sorun yok dediler. Bunu ona söyledim baya bozuldu. Sorunun kendinde çıkacağını yediremiyor galiba. Ben de hiç üstüne gitmiyorum. Ama sanki bi soğukluk girdi bu mevzudan dolayı aramıza ya
Olabilir 🥺 sonuçta erkekliğin yüzde 90 bu değilmi? Kabul etmek istemez.. ama bence biraz daha bekleyin daha çok taze evlisiniz belli olmaz bir iki aya bakarsın mucize olur 😇 stres yapınca olmuyor bazen
Aynen ben de kendimi öyle avutuyorum. Başta ben çok korkuyordum rahat değildim. Onun için çok yapmıyorduk. Son zamanlarda da o soğuk biraz. Biraz daha denesek olcak belki de