Kızlar, Açlıktan ölen bir çocuğa üzülmek zorunda mıyım?

Cevabı ben vereyim hayır asla değilim asla üzülmem

28 yaşındayım hiç sevgilim olmadı. Hiçbir kadın bırak çocuk yapmayı el ele tutmaya bile layık görmemiş beni. Bunu söylediğimde burada benim maddi durumum, işim sorgulanıyor. Allah'a şükür evlenecek gelirim var bundan üç sene öncede vardı. 20 yaşında BİM kasiyeri çocuk evleniyor ben neden evlenemeyim ama bunu sorunca saçma sapan çıkarımlar yapılıyor tanımadan. Hayatımda 80 kilonun üstüne çıkmamış bir insan olarak obezsindir deniyor. 9 yıldır çalışan bunun 6 yılı tam tam zamanlı olan biri olarak işine gücüne odaklan deniyor ulan 6 aydır çalışan 20 yaşındaki BİM kariyerleri evleniyor, daha atanmasmis yeni mezunlar evleniyor, yevmiyeli calosanlar evleniyor. Ulan bana kusur bulmaya çalışılıyor ben bir de açlıktan ölen çocuğa mı üzülecegim anası olan kadın zengin baba adayı bulup ondan ureseymis fakir adamdan üre çocuğun dogal secilime uğrayınca üzüleyim oldu. Onun yerine benle urese çocuk hayatta olacaktı. Çocuğuns ilaç bulamayan, hastahane mastaflerini karşılayamayan, okuyamayan hichitine zerre üzülmüyorum

Kızlar, Açlıktan ölen bir çocuğa üzülmek zorunda mıyım?
Cevapla