Çok kararsız kaldım szice ne yapamalım devam mı etmeyelim yoksa terk mi etmeyelim?

Şimdi siz sevgilinizle Çok uzak yolla gittiniz ve yolda motorun şarjı bitti bizde bir evden rica ettik motoru orada şarja taktık sonra Birtane kadın geldi sevgilinizin karşısına oturdu kendi kendi bir hallere girmesi kahkaha atması sevgiliniz orada adamlarla konuşurken kadının orada laf atması sevgilinizle alkol olduğu için sadece kadının orada sorular cevap vermesi sizce normal mi kadın göz ucuyla bakması sizce bu normal bir şey mi yoksa ben mi abartıyorum..

Çok kararsız kaldım szice ne yapamalım devam mı etmeyelim yoksa terk mi etmeyelim?
Cevapla