Bugün fazla spor yapamadım, yoruldum, 1109 da az değil. Bu şerefin üzerine ne yesem, elinizi vicdanınıza koyarak cevaplayın.
Şimdi eve geldiğimde kapıyı hanım açsaydı, uyyy kucacuuum aç ağzını sana dolma sardum daaa dese ah be.

Lor peyniri ve greyfurt.
Tavuk dürüm.
Karpuz ve beyaz peynir.

Bunları boş ver, gel beni ye.
Protein tozu.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Lor peyniri ve greyfurt.
Bence sağlıklı bir salata yanına da ızgara tavuk ya da et ideal
Ulan iki gün geçmiş
Bu akşam yiyebilirsin
Bu akşam da yedim zaten
Akşam olmadı?
Benim saat ileri
yurt dışı mı
Evet
Anladım
Bunları boş ver, gel beni ye
Dermişim xdxdd
Dürüm ye bu kadar kalorinin üzerine.
Seni yersem tatlı komasına girerim, 1000 değil 10 bin yaksam çözülmez)
🫠🫠
Karpuzun şeker oranı yüksek, lavaş zaten allahlık. En iyisi greyfurt lor peyniri.
Karpuz yedim 🥹
Afiyet bal şeker olsun ama meyve şekeri de en az sofra şekeri kadar tehlikelidir. Umarım kontrollü yemişsindir ☺
Tavuk dürüm ye bir de saatin üzerinde 1109'un yanında hangi dilde kalori yazıyor
Rusça
Karadenizli birini istiyosun demek ✍🏻 sitede var mı acaba soralım bakalım 🤧
Yok be, bi karadeniz şivesini biliyorum diye öyle dedim. Yeter ki doğulu olmasın. İzmir tarafları uygundur.
youtube.com/shorts/Op9Dq0siE6A?si=LWpZvIp0YYevaTbW
Hayatı sorgulatma bana, Rus kızları cennetteki huri kalıyor bunların yanında.
Ben erkek olsam rusla evlenirdim nettt yani 🏹
Ee yani. Tuba AVM’ye bi gidiyorum Allahım diyorum cennete mi düştüm. Neyse anlatmayayım.
Onlar senin için ne düşünüyor peki 😁
Bebek gibiymişim
Sen geçende kelek demesen sarmayı ben ikram ederdim sana 😂
Sana kelek dedim dimi, dün yediğim hurmalar bugün beni tırmalamaya başladı bak sen.
Dedin evet 😂
Sen bana kırılmazsın ki dimi, dolmalar gelsin)
Olmaz.😂
İyi saramadın bahane arıyorsun dimi
Buna gülerim 😂😂
Gerçekler acıdır tabi
Bence de acıdır ama ne konuda?😂
Parmakların mı kalın yoksa sarmalar mı parmakların gibi saramıyorsun?
Parmaklarım ince uzun. Az önce de yedim ve nefis olmuştu.😋
Ama acı olan senin yiyemeyecek olman sarmadan. Bu daha acı bir gerçek. Gidip bir tabak daha yiyeyim en iyisi.😊
Seneler oldu sarma yemeyeli ama duygulanacağım şimdi, bana yok mu 🥹
Önce özür dile
Özür mü? Ben?
O zaman yok
Üzüyorsun ama beni, kıyabilecek misin 🥹
Kıyana kıyarım
Ben sana melek dedim telefon kelek yazmış)
😂😂ikna oldum
Ahaha bu kadar mıydı, bilseydim hemen söylerdim)
Lafta
Sen bilirsin vallahi dolmaları kendin yiyip kendin kilo alırsın, hayat paylaştıkça güzeldir.
Olsun. Zaten boyuma göre zayıfım. Sıkıntı olmaz ama hadi al.
https://hizliresim.com/7l605zl
Etli değil mi bu
Etli demedim ki. Kara lahana içine burada et koymazlar. Hiç görmedim, duymadım.
Burada etli yapıyorlar
Orası neresi?
Rusya
O da eminim ki güzeldir , denemek lazım.
Etli, yanında da sarımsaklı yoğurt sos veriyorlar.
Sarımsaklı yoğurtla yiyeni bir dizide görmüştüm ama bizim Karadeniz’de karalahanayı dediğim gibi etli yapmıyorlar. Yanında da sarımsaklı yoğurt olmuyor. Biber dolmasını etli yapan var. Onu biliyorum , o güzel. Eminim karalahanada da güzel duruyordur.
Biber dolmasını biliyorum evet, sanırım bu etli sarmayı Azerbaycanlılar yapıyor o bölgeden geliyor. Kendi yemekleri başlangıç ana yemek hep etli oluyor.
Doğrudur. Azerbaycanlı tanıdıklarım oldu da yemeklerini hiç yemedim.
Maksimum tomurcuk çaylarını içtim, bir tanesi getirdi de. İsmini unuttum bayağı olduğu için.
Hatırladım şimdi Azer Çay
Bence pizza yiyin Aristo Bey, üstüne de tatlı ve 1 adet tavuk yiyin. Bunları istemezsen gel beni ye.
Hee o kadar spor yaptım gidecem pizza yiyecem
Ben yiyorum şu an 🤓
Neli?
Special efendim. Kaçamak yaptım bugün
Ben rokfor peynirli seviyorum, bi de yanına buz gibi kola.
Oh afiyet kas olsun Aristo Bey. 😀
Nasırlı ayak pastası iyi gider. Seversin sen
Spor yaptıysan brnce protein tozu
Protein içtim kral aynen
Tavuk dürüm ye reis sagglam protein
Protein tozu ve karpuz peynir gömdüm bugün. Dürümü yarına artık.
Helal
Kollar tam ağda yapmalık ne alınır var ya sjdj
Cımbızla dimi tek tek 🥹 Sevgilim olsun neler yaptıracam ona
Erkeklere ağda yapma fikri çık aklımdan jsjs 🫠 kızlar artık tüysüz ya rahat rahat kıl da alamıyoruz işler kesat sjsj terapi lazım jksks
Oyy en büyük hayalim, sevgilim olsa da beraber makyaj bakım falan yapsak.
Cips ye 😂
Ahahah şakacı şey seni. Cipsi ben normalde de çok sevmiyorum kral aramam yani.
Fasulye cipsi miydi neydi o geçenki unuttum bak. Ondan ye.
E sarma ye
Ankette sarma mı var kör, gözlerindeki efekti kaldır.
Canın çekmiş diye dedim aman
Ahah ee nasılsın görmeyeli? Parmakların gibi sarma sarsan çerez niyetine yerdik.
😒
Bekle sana bi karpuz yedireyim en soğuğundan.
Karpuz peynir
Onu da yiyecem
Zıkkım iç 😒
Ne yesem dedim zaten, hem sen nasıl dostsun masaj bile yapman lazım
🦽atla şuna
Bu ne
Tekerlekli sandalye bin hadi
Nereye götürücün beni nereye tatlım
Uçurumun kenarına yıvrımm
Uyyy hep aşk hep aşk
Heee cehennemin dibi
Beni soymak için bahane arama yav cehennem sıcaklığı basacak şimdi
Ya senin nokta nokta 😤
Bak Ayhan abiyi çağırırım o da soyunur
Lor ye knk
Geçen lor yedim 180 gram o gece uyuyamadım ya hazımsızlık mı naptı çözemedim
Yağsız yemeni tavsiye ederim ama alışık değilsen carpabilir
Hep yağsız yiyorum, sabah omlet yapınca dokunmuyor fakat uykudan önce lor yiyip yattım sanırım mideye oturdu
Üşütme varsa yakar mideyi
Sanırım bilmiyorum, bu seferlik karpuz gömeyim bari. Sabaha loru çakarız.